וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי מתוסכל מהיחס של התקשורת בצרפת, אבל יישאר עונה נוספת

ב"לה פריזיאן" טוענים שכוכב פריז סן ז'רמן מוטרד מהדרך בה הוא מסוקר ורתח בעיקר אחרי שקיבל ציון נמוך נגד ריאל מדריד

תקציר מהגביע הצרפתי: פריז סן ז'רמן מפסידה 6:5 בפנדלים לניס/ספורט1

ב"לה פריזיאן" מספרים הבוקר שליאונל מסי מאוד לא אוהב את הביקורות נגדו בתקשורת הצרפתית. יחד עם זאת, בעיתון הפריזאי מוסיפים שהארגנטינאי החליט להישאר במועדון לעונה נוספת והוא ישחק בפ.ס.ז' לפחות עד קיץ 2023.

לפי הדיווח, הטיפול של התקשורת המקומית במסי מרגיזה אותו כבר זמן רב והוא העלה את העניין כמה פעמים בפני חבריו לחדר ההלבשה. הארגנטינאי רתח בעיקר אחרי המשחק נגד ריאל מדריד, שאחריו הוא ספג אש מהפרשנים וב"לאקיפ" העניקו לו ציון 3 מתוך 10.

ליאונל מסי, קיליאן אמבפה, שחקני פריז סן ז'רמן. רויטרס
נושא מדובר בחדר ההלבשה. מסי/רויטרס

לפני כשבועיים שחקן העבר, ז'רום רוטן, ביקר את הפרעוש ואמר בין היתר: "שחקן שמגיע לקבוצה חדשה צריך להרגיש בנוח ובפריז יש הרבה בעיות כי נעשו מאמצים מאוד גדולים לגרום למסי להרגיש טוב. אני לא חושב שהוא יותיר פה חותם, כמו איברהימוביץ' לדוגמה. הוא השחקן הכי גדול בהיסטוריה, אבל הרגליים שלו הן לא כמו שהיו בעבר, יש מהלכים שהוא כבר לא יכול לבצע. ומעבר לכך, כבר אין לו את אותם חברים לקבוצה כמו פעם".

חוזהו של מסי בפריז יסתיים ב-2023, אבל לצדדים יש אופציית הארכה. הכוכב בן ה-34 חווה עונה ראשונה לא פשוטה מבחינה אישית בצרפת, אבל בשבועות האחרונים הוא מבריק וב-5 משחקי הליגה האחרונים, בישל 6 שערים וכבש אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully