וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנגניק "בספק אם רונאלדו יוכל להוביל את ההתקפה בעונה הבאה"

במנצ'סטר דווח כי מאמן יונייטד חושב קדימה ומאבד סבלנות עם הפורטוגלי. ברבאטוב הגן על החלוץ, פרדיננד: "תשכחו מתארים בשנתיים הקרובות ותחקו את ליברפול"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ווטפורד 0:0/ספורט1

כשהיא כבר מזמן לא חלק ממאבק האליפות, מנצ'סטר יונייטד נמצאת כרגע במקום אליו היא שואפת - המקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות. אך לאור העובדה שלשדים האדומים יש יותר משחקים מארסנל וטוטנהאם שדולקות אחריה, ובעיקר לאור חמש תוצאות התיקו בשבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות (כולל משחק שהסתיים בהדחה מהגביע בפנדלים), האווירה במועדון ממשיכה להיות מתוחה.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד. Jan Kruger, GettyImages
יחזור לעצמו? רונאלדו/GettyImages, Jan Kruger

מי שמסמל אולי יותר מכולם את התקופה הרעה בה נמצאת הקבוצה הוא כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי ששב למועדון בקיץ בקול תרועה רמה החל טוב את הקדנציה השנייה באדום, אך בעשרת המשחקים האחרונים הוא הבקיע פעם אחת בלבד, ובאנגליה טוענים כי בפעם הראשונה בקריירה הוא נראה חסר ביטחון.

רונאלדו ידע בעיקר מורדות ביחסים עם המאמן הזמני רלף רנגניק, וב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" דווח כי לגרמני, שאמור לעבור בקיץ, "יש הסתייגויות בנוגע ליכולת של רונאלדו להוביל את התקפת הקבוצה בעונה הבאה. הוא מאבד סבלנות לגביו". כידוע, מאמן חדש אמור להחליף את רנגניק בקיץ הקרוב, אך הגרמני ככל הנראה יישאר במועדון וישמש כיועץ, כך על פי הסיכום אליו הגיעו הצדדים כשהגיע לאנגליה.

למרות זאת, רונאלדו ממשיך לקבל את חולצת ההרכב, אך מבחינת רנגניק זה בעיקר בגלל היעדר אופציות: אדינסון קבאני פצוע, מרכוס רשפורד ממעט לתרום, ומייסון גרינווד לא נמצא עם הקבוצה בשל החשדות החמורים שיש כלפיו".

עוד בוואלה!

הצעת הייעול של רונאלדו לרנגניק: תשנה מערך, לטובתי ולטובת הקבוצה

לכתבה המלאה

רנגניק ענה לאוהד, ברבאטוב ביקר

מי שיצא להגנתו של רונאלדו הוא חברו מהקדנציה הקודמת ביונייטד, דימיטר ברבאטוב: "הוא יודע שהיכולת שלו אינה מה שהוא רוצה להראות, למרות שהוא מתבגר ומשתנה מבחינת סגנון. הוא הציב סטנדרטים מאוד גבוהים. כל מה שהוא השיג זה לא בגלל מזל, הוא יודע שיצטרך לייצר יותר, ותסמכו עליי שזה מניע אותו. אנשים אומרים שהוא הבעיה, אבל אני לא מסכים. גם לשחקנים גדולים יכולים להיות משחקים רעים, בטח בגיל 37".

הבולגרי גם התייחס לסרטון של רנגניק שרץ ברשתות החברתיות, בו הגרמני מתועד מסביר לאוהד שאומר כי על הקבוצה להחתים בקיץ את ארלינג הולאנד, ז'ול קונדה ודקלן רייס ש"הוא בוודאי חולם". "כולם רוצים את הולאנד בקיץ, ואולי רנגניק ריאלי", אמר ברבאטוב, "אבל זה עדיין לא נראה טוב ובימינו צריך להיזהר כי אתה יכול להגיע לרגע בו תצטרך להסביר את עצמך".

אקס נוסף של האדומים, ריו פרדיננד, מציע לאוהדי יונייטד להתרגל למציאות החדשה: "הבעיה היא שכשיגיע מאמן חדש ישנו שוב את הסגנון. עוד פעם יצטרכו להטמיע שיטה שהשחקנים יצטרכו להבין. אני חושב שיונייטד צריכה לשכוח מתארים בשנתיים הקרובות לפחות. צריך לתת זמן למאמן שיגיע, יהיו טעויות, אבל יצטרכו להתמיד איתו לפחות לעוד שנתיים כדי לגרום לזה לעבוד". בעניין הזה, בלם העבר הציע ליונייטד לחקות את היריבה המרה: "זה יקח הרבה זמן, גם ליברפול לא ניצחה תוך כדי התהליך, כמה זמן לקח ליורגן קלופ לנצח? לפעמים צריך להישאר צנועים ומציאותיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully