וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "שיחקנו טוב מאוד, בגלל זה אנחנו מאוכזבים"

28.2.2022 / 22:55

מאמן נבחרת ישראל ניסה להסביר את ההפסד 84:80 לגרמניה: "כדורסל זה משחק של טעויות והיינו קצרים". בלאט: "חוסר מזל"

אכזבה גדולה הערב (שני) בנבחרת ישראל לאחר עוד הפסד לנבחרת גרמניה. השחקנים של גיא גודס שוב איבדו יתרון דו ספרתי מול היריבה בדרך להפסד 84:80 ולמאזן 2:2 במוקדמות אליפות העולם. תומר גינת שוב הוליך את קלעי הכחולים-לבנים עם 18 נקודות ו-10 ריבאונדים, תמיר בלאט שהצטרף לאחר שלא היה בשישי קלע 12 והוסיף 6 אסיסטים אך זה לא עזר לאורחת מול משחק טוב מאוד של מאודו לו (18) שהנהיג את הקאמבק המקומי.

מאמן הנבחרת גיא גודס אמר בסיום: "מאוכזב בשבילנו. שני המשחקים היו דומים, גם בתל אביב הובלנו ב-11 הפרש ונתנו להם לחזור, והיום הובלנו ב-15 הפרש ובכמה דקות החזרנו אותם למשחק. היה לנו יתרון של 8 לקראת הסוף, אבל הריבאונד התקפה שהם לקחו לקראת הסיום גמר את המשחק. שיחקנו טוב מאוד, ובגלל זה אנחנו מאוכזבים, כדורסל זה משחק של טעויות והיינו קצרים, נישאר עם הראש מורם לקראת החלון הבא ביוני".

גיא גודס מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
מאוכזב. גודס/רויטרס

על השינויים מהמשחק בשישי: "לא שינינו יותר מדי דברים כי אין זמן לשנות, היה לנו רק אימון אחד, הכרנו את השחקנים שגרמניה הביאה לסגל, ואת האיכות שלהם, עשינו עבודה טובה עם המלחמה, במיוחד ברבע השלישי בהגנה ובהתקפה. אחת המטרות הייתה לשמור על קשת השלוש, ועשינו את זה טוב, אבל ריבאונד פה ושם וטעות פה ושם הפסידה את המשחק".

על האכזבה מצמד המשחקים מול הגרמנים: "פספסנו כאן אבל לא נבכה על ההפסדים האלה. התחלנו את החלון הראשון נהדר עם שני ניצחונות, אבל בחלון השני שיחקנו נגד גרמניה והיינו קרובים לנצח ולא עשינו את זה. יש לנו חלון שלישי נגד פולין בחוץ ואסטוניה בבית, ניצחון היום היה נותן לנו יתרון גדול, אבל זה החיים ונרצה לבוא טובים יותר ביוני.

תמיר בלאט: "אין הרבה מה לומר, חוסר מזל, שלטנו במשחק. אני לא יודע מה היה ההפרש הכי גדול, שיחקנו טוב מאוד בשני צידי המגרש, אבל גרמניה ניצחה את המשחק ברבע האחרון. זה היה טוב לחזור לנבחרת, הייתי חלק בנבחרת מ-2018, ציפיתי לחזור כאן למשפחה שלי. כולם אוהבים לשחק ביחד, הייתי נרגש לעזור לנבחרת, היינו קצרים היום אבל נתקדם ונהיה מוכנים למשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully