וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאדן קרסטאיץ': "הגיע לנו לנצח, השחקנים היו ממושמעים מאוד"

28.2.2022 / 22:16

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה אחרי ה-1:3 על נוף הגליל: "היה לנו חשוב לשמור על המומנטום". ברדה: "נתנו להם יותר מדי כבוד"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על הפועל נוף הגליל/ספורט1

שביעות רצון במכבי תל אביב לאחר ה-1:3 הערב (שני) בחוץ על הפועל נוף הגליל. הצהובים סופרים כבר חמישה ניצחונות ליגה רצופים וצימקו את הפער מהפועל באר שבע שבמקום השני לשתי נקודות בלבד. ג'ורג'ה יובאנוביץ' כבש צמד (16 ו-25), דן ביטון הוסיף את השלישי (44) כאשר שער מצמק בתווך של והיב חביבאללה (38) לא עצר את הקבוצה של מלאדן קרסטאיץ' מלהשיג את שלוש הנקודות ולשים מאחוריה את התיקו מול פ.ס.וו איינדהובן וההדחה מקופנרנס ליג.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. לורפק
ניצחון ליגה חמישי ברקיפות. קרסטאיץ'/לורפק

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' אמר אחרי המשחק: "הגיע לנו לנצח. שלטנו בכל המשחק. אני חושב שהיינו צריכים לכבוש שערים נוספים במחצית הראשונה. קשה לשחק אחרי משחק כל כך קשה בחמישי. ציפינו למשחק קשה והיינו ממושמעים מאוד במחצית הראשונה. יש לנו 25 שחקנים בסגל וכולם חשובים מאוד. ברגע הזה חשוב לנו לשמור על המומנטום".

קשר מכבי תל אביב דן ביטון: "אני לא רוצה לדבר על עצמי, אני שמח שניצחנו היום. אנחנו יודעים לשחק בכמה מערכים ואנחנו עם הפנים קדימה. אני יכול לשחק בכמה עמדות. נוח לי בכל מיני עמדות בקישור ולא אכפת לי איפה אשחק, תמיד אעשה כמיטב יכולתי. אנחנו לא מסתכלים על קבוצות אחרות, אנחנו משחקים רק כדי לשמח את הקהל שלנו. אנחנו צריכים לשמח את הקהל שלנו כמו היום. אנחנו מודים להם על התמיכה היום וביום חמישי".

מאמן נוף הגליל שי ברדה: "אני לא מתעסק בשאר הקבוצה, רק בקבוצה שלי שזה הדבר הכי חשוב. ב-20 הדקות הראשונות לא היינו קיימים. היינו רכים מאוד וספגנו גולים שלא מתאימים לקבוצה בליגת העל. תיקנו את המערך והצלחנו לחזור, אבל אז ספגנו שער שלא מתאים לכדורגל. אני גאה בקבוצה על המחצית השנייה. אנחנו לא מצליחים לייצר רצף של משחקים טובים וזה קצת מטריד אותי, אבל נתקן את הדברים ואת השיטה. אני אופטימי".

עוד הוסיף: "נתנו הרבה כבוד למכבי תל אביב, וזו הטעות הכי גדולה שלנו. אחר כך לחצנו על כל המגרש והבאנו את האיכויות שלנו, היה חסר לנו מילימטר לעשות 2:2 עם בר כהן. פגשנו יריבה חזקה בפורמה טובה, אני מקווה שמספר האיומים שלנו יתורגם בהמשך ליותר משער אחד. הקבוצה צריכה להיצמד לזהות שלה ולא לתת כבוד ליריבה. היום נתנו יותר מדי כבוד. יהיו עוד ימים יפים".

בר כהן: "תמיד חשוב לי להוכיח את עצמי. היינו לא מספיק מרוכזים בהתקפה. יכולנו להשוות ואפילו לנצח. מכבי תל אביב קבוצה מצוינת ואין לי ספק שהיא תרוץ לאליפות, אני בטוח שנישאר בליגה. אם לא היינו מקבלים את השער השלישי אז אולי היינו משווים. יש לנו משחקים מול מכבי חיפה והפועל באר שבע וזה יהיה קשה, אבל נהיה אגרסיביים"

עוד בוואלה!

חמישי ברציפות: מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את הפועל נוף הגליל

לכתבה המלאה

תוצאות המחזור ה-24 בליגת העל:

מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה 3:1
הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה 4:1
הפועל תל אביב - הפועל באר שבע 1:1
הפועל חיפה מכבי חיפה 1:0
עירוני קרית שמונה - הפועל ירושלים 0:0
בית"ר ירושלים - בני סכנין 1:1
הפועל נוף הגליל - מכבי תל אביב 3:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully