וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשדוד בפסגת הליגה בכדוריד, מכבי ראשון לציון ניצחה בחולון

מחזיקת הגביע הפכה ל-29:33 בקרית מוצקין לפני חצי הגמר ביום ראשון מול האלופה שניצחה 26:33 בחולון. באר שבע על סף ירידה

המחזור השמיני בשלב הבתים בליגת העל בכדוריד החל הערב (שני) עם שלושה משחקים. בבית העליון ניצחה האלופה מכבי ראשון לציון 26:33 בחולון, ואילו יריבתה בחצי גמר הגביע ביום ראשון, הפועל אשדוד, ביצעה מהפך בקרית מוצקין ועלתה לפחות זמנית לפסגה. א.ס. רמת השרון תוכל לחזור למקום הראשון אם תנצח מחר את הפועל ראשון לציון. בבית התחתון ניצחה א.כ. נס ציונה את מ.כ. באר שבע שעלולה לרדת מחר באופן רשמי, בהתאם לתוצאת המפגש בין מכבי דימונה להפועל חבל אילות.

מכבי קרית מוצקין מול הפועל אשדוד כדוריד. אלי בן גוזי, הפועל אשדוד, אתר רשמי
אשדוד ידעה לצאת מבור בקרית מוצקין/אתר רשמי, אלי בן גוזי, הפועל אשדוד

מ.כ. יובלים חולון - מכבי ראשון לציון 33:26

האלופה נראית מוכנה לחצי גמר הגביע והשתוותה לפחות זמנית לרמת השרון, בעוד חולון לא הצליחה לשחזר את היכולת הנהדרת שסידרה לה ניצחון על הפועל ראשון לציון ביום שישי וספגה את ההפסד הביתי הכי צורב שלה העונה. ירמי סידי ואיבן קראצ'יץ' סיפקו 5 שערים כל אחד והובילו 10 כובשים של מכבי ראשון לציון, אלדר שיקלושי סיים עם 7 עצירות.

מכבי קרית מוצקין - הפועל אדומים אשדוד 33:29

מחזיקת הגביע ירדה להפסקה בפיגור שלושה שערים, אבל השיגה שוויון בזכות שחר לוין בדקה ה-42 (22:22) והמשיכה לניצחון בזכות ניבו לוי ולו אקסברוד. חטיפת כדור של לוין סגרה את הסיפור חמש דקות לסיום עם יתרון שלושה שערים, שצמח עוד קצת לאחר מכן.

מ.כ. באר שבע - א.כ. נס ציונה 30:28

ניצחון חשוב לשחקניו של סער פרנקל, שיכולים לנשום מעט לרווחה עם 14 נקודות במאזנם וכשהם מעל הקו האדום. באר שבע תיפרד רשמית מהליגה הבכירה אם חבל אילות תנצח מחר ובכל מקרה איבדה סיכוי ממשי לשרוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully