וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אכזבה: ישראל איבדה יתרון 15 והפסידה 84:80 לגרמניה

לאחר ההפסד הביתי בדרייב אין, שוב הנבחרת של גיא גודס יורדת מנוצחת מול הגרמנים. גינת בלט אצל האורחת, לו הוליך את המנצחת

בפעם השנייה תוך שלושה ימים נחלה נבחרת ישראל אכזבה מול גרמניה וירדה מנוצחת 84:80. הכחולים-לבנים הוליכו כבר ב-15 הפרש, אך איבדו את היתרון בדרך להפסד שני במוקדמות אליפות העולם. המחצית הראשונה הייתה צמודה לכל אורכה, כאשר ברבע השלישי התפוצצה החבורה של גיא גודס ובהובלת תומר גינת, ג'ייק כהן ושון דאוסון עלו ל-50:65.

ברבע המכריע נעלמו שחקני ישראל כאשר מאודו לו הנהדר קיבל חיזוק מאנדראס אובסט שנכנס לעניינים רק ברבע האחרון, וגרמניה מחקה את הפער הישראלי, כולל ריצת 1:13 בסיום, כאשר שלושת שחקני היורוליג (אובסט, לו וטימן) קולעים את כל הנקודות בריצה זו. טימור דייק רק פעם אחת מהקו, בנצינג קלע לייאפ והגרמנים יצאו עם הניצחון. גינת סיים עם 18 ו-10 ריבאונדים בלאט סיים עם 12 ו-6 אסיסטים, אך זה לא עזר לישראל, שירדה למאזן 2:2.

במשחק המקביל בבית ד' השיגה פולין ניצחון בכורה בקמפיין כשגברה 68:70 בביתה על אסטוניה, כאשר אקס הפועל חולון מיכאל סוקולובסקי הצטיין עם 15 נקודות עבור הפולנים. האסטונים ירדו למאזן 2:2, בעוד הפולנים עם ניצחון בודד ושלושה הפסדים.

רובין בנצינג שחקן נבחרת גרמניה מול בר טימור שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
דרמה בהיידלברג. בנצינג מול טימור/רויטרס

מהלך המשחק

רבע 1:

לאחר פתיחה התקפית מהוססת נכנסו שתי הנבחרות לשטף התקפי כאשר אף אחת לא הצליחה לברוח לשנייה. ג'ייק כהן פתח טוב מאוד בשורות החבורה של גיא גודס, בעוד רובין בנצינג שוב עשה צרות לכחולים-לבנים גם בהגנה, עם חסימות ופיזיות, וגם בהתקפה. שון דאוסון עלה טוב מהספסל, בעוד מאודו לו ויוהאנס טימן נכנסו בצד השני. 20:20 בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

מאודו לו נכנס לעניינים בפתיחת הרבע השני והגיע ל-6 נקודות, בעוד דאוסון וגינת פתחו היטב והתוצאה נותרה צמודה. מאודו לו חתך את ההגנה הישראלית, כשבצד השני מדר הציג משחק מפוזר, אך מצא את תומר גינת לשתיים מתחת לסל, ויחד עם שלשה קשה של מנקו הצליחה האורחת להישאר קרובה. חוסר תשומת לב בריבאונד ההתקפה איפשרו למיקאל קסנס לקלוע נקודות קלות ולהוריד את המארחת ביתרון 34:39 למחצית.

שחקן נבחרת ישראל שון דאוסון מול שחקן נבחרת גרמניה דויד קראמר. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
הנבחרת עם עוד אכזבה מול גרמניה. דאוסון/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א
שחקן נבחרת גרמניה בכדורסל מאודו לו. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
המצטיין של גרמניה. מאודו לו/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

רבע 3:

תומר גינת היה האיש של גיא גודס בפתיחת הרבע השלישי, אך לצד מהלכים טובים הנבחרת עשתה לא מעט טעויות ואיבדה כדורים. בכל זאת, הצליחה ישראל להפוך את התוצאה וליטול מחדש את ההובלה. שלשה של נמרוד לוי קבעה 45:50 לישראל, 5 דקות לסיום הרבע. הריצה הנהדרת של הנבחרת המשיכה בדרך ליתרון 15, אך הגרמנים סיימו טוב יותר ומזערו נזקים לקראת סיום הרבע. 54:65 לישראל לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

הגרמנים נראו טוב יותר בפתיחת הרבע הרביעי והוריד את הפער למינוס שש בלבד, 65:59, מה שגרם לגודס להזעיק פסק זמן. בלאט קלע שלשה גדולה בחזרה מפסק הזמן, כאשר שון דאוסון מצא במסירה נהדרת את ג'ייק כהן שהניח 2 וקבע 61:70 לאורחת. יוהאנס טימן ואנדראס אובסט נכנסו לעניינים וההפרש של האורחת קוזז עד שהפכה ועלתה ל-75:76. נקודות של קסנס העניקו לגרמנים יתרון 76:78 40 שניות לסוף. הנבחרת לא הצליחה להפוך ורשמה הפסד שני לגרמנים תוך שלושה ימים. 80:84 לגרמניה בסיום.

שחקני נבחרת גרמניה מאודו לו, רובין בנצינג. רויטרס
שחקני גרמניה חוגגים ניצחון שני תוך שלושה ימים על ישראל/רויטרס

סטטיסטיקה

קלעו לגרמניה: מאודו לו 18 נקודות ו-7 אסיסטים, כריסטיאן זנגפלדר 14, יוהאנס טימן 10 ו-9 ריבאונדים, מיכאל קסנס 8, יוסטוס הולאץ 8, דויד קרמר 7 ו-6 ריבאונדים, רובין בנצינג 7, דומיניק לוקהארט 5, אנדראס אובסט 5. יונאס וולפארת (04:00 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו לישראל: תומר גינת 18 נקודות ו-10 ריבאונדים, תמיר בלאט 12 ו-6 אסיסטים, ג'ייק כהן 12, שון דאוסון 10, נמרוד לוי 9, רפי מנקו 9, בר טימור 6, ים מדר 4. עידן זלמנסון (07:49 דקות) וגיא פניני (01:34) שותפו, אך לא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully