וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלטת היורוליג: משחקיהן של הקבוצות הרוסיות מושעים לחודש הקרוב

עודכן לאחרונה: 28.2.2022 / 19:14

נכון לעכשיו המשחקים במפעל יימשכו במרץ ללא צסק"א, זניט וקאזאן, כאשר לא ברור כיצד אלה יצליחו להשלים את משחקן בחודש אפריל. עשרה זרים נטשו את שלושת הקבוצות הרוסיות בעקבות המלחמה באוקראינה, והאחרים עשויים ללכת בעקבותיהם. הפיינל פור יוזז ככל הנראה לבלגרד

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 59:64/ספורט1

הנהלת היורוליג התכנסה היום (שני) לישיבת חירום בעקבות אירועי המלחמה באוקראינה והשפעותיה על הכדורסל האירופי. בישיבה הוחלט כי בחודש הקרוב משחקי הקבוצות הרוסיות במפעל לא יתקיימו והן יידחו. אמנם לא הוכרז על הרחקה באופן רשמי, אך לאור המהלך לא ברור אם וכיצד שלושת הרוסיות יוכלו להשלים את הופעותיהן באפריל, בכפוף להתפתחות בזירה המדינית-מלחמתית. בנוסף, הוחלט בישיבת היורוליג כי הפיינל פור יוזז מברלין - ככל הנראה לבלגרד.

עוד הוחלט בישיבה, כי במידה שמצב הלחימה באוקראינה יישאר כפי שהוא גם בתום התקופה הנקובה, אז משחקי הקבוצות הרוסיות יבוטלו, והטבלה תעודכן בהתאם.

ג'ורדן מיקי שחקן זניט סנט פטרסבורג. רויטרס
הזרים של זניט עזבו. ג'ורדן מיקי/רויטרס

כזכור, הודעתה של צסק"א מוסקבה מאתמול שבמסגרתה בישרה על עזיבתם של ארבעה שחקנים בשל המלחמה באוקראינה - הייתה רק אות הפתיחה לקריסתן של קבוצות היורוליג הרוסיות. בינתיים, עזב גם המתאזרח ג'ואל בולומבוי, יליד דונייצק שבאוקראינה, והתמונה אינה שונה באוניקס קאזאן ובזניט סנט פטרסבורג. קאזאן התאמנה אתמול ללא ג'רל ברנטלי; זניט, שאמורה להתארח ביום חמישי אצל מכבי תל אביב, איבדה לפי שעה את מתיאוש פוניטקה הפולני, מינדאוגאס קוזמינסקאס הליטאי ושבאז נייפיר האמריקאי.

לפי דיווח ביוון הובהר לכל הזרים בזניט שהם חופשיים לעזוב. גם צוותי האימון הזרים בשלוש הקבוצות - בראשות דימיטריס איטודיס מצסק"א, ולימיר פראסוביץ' מקאזאן וצ'אבי פסקואל מזניט - שוקלים את צעדיהם.

עוד בוואלה!

צסק"א מוסקבה: שנגליה, פוגטמן, לונדברג וגריגוניס עזבו בגלל המלחמה

לכתבה המלאה

האזינו: אהרל'ה ויסברג על המתרחש ביורוליג

שתיים מהשלוש היו אמורות לשחק כבר מחר: קאזאן תקועה במשך שעות בשדה התעופה כיוון שלא אושר לה להמריא למשחק נגד מילאנו, בעוד זניט הייתה מיועדת לארח את וילרבאן. שלוש הנציגות מרוסיה, אגב, נמצאות נכון לעכשיו בעמדת העפלה לפלייאוף, מה שהופך את הסיטואציה למורכבת ומסובכת גם מבחינה ספורטיבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully