וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א מוסקבה: שנגליה, פוגטמן, לונדברג וגריגוניס עזבו בגלל המלחמה

27.2.2022 / 17:49

קבוצת הפאר הרוסית אישרה כי ארבעה משחקניה הפסיקו להתאמן, אך הותירה להם פתח לחזור. האם זניט תתארח השבוע בתל אביב?

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 59:64/ספורט1

המלחמה בין רוסיה לאוקראינה גובה קורבנות ויוצרת גל של השפעות משנה בתחומי הפוליטיקה, הכלכלה, התרבות והספורט. היום (ראשון) אישרה צסק"א מוסקבה כי ארבעה משחקניה עזבו בשל המצב הפוליטי, אך הותירה להם פתח לשוב אליה כשהמשבר יסתיים.

"מסיבות אישיות הקשורות למצב בין רוסיה לאוקראינה, כמו גם להשלכותיו האפשריות, עזבו טורניקה שנגליה ואיפה לונדברג את הקבוצה. בקרוב גם מריוס גריגוניס ויוהאנס פוגטמן ייצאו למולדתם", נכתב בהודעת המועדון. "פעולות השחקנים הן הפרה של תנאי החוזה ותקנון המועדון, אך אנו מתייחסים בהבנה למצבו האישי של כל אחד מהם. המצב החוזי עמם ייפתר כאשר המצב הפוליטי והספורטיבי באירופה יחזור לקדמותו".

טורניקה שנגליה, צסק"א מוסקבה. Anatoly Medved/BSR Agency, GettyImages
הראשון לעזוב. שנגליה/GettyImages, Anatoly Medved/BSR Agency

בסוף השבוע החליט דירקטוריון היורוליג כי משחקי הבית של הקבוצות הרוסיות יועתקו למדינה אחרת, בעוד משחקי החוץ שלהן יתקיימו כסדרם. זאת לאחר שהן לא שיחקו במחזור החולף. עם זאת, איש אינו יכול לערוב לכך שהן ישחקו בעוד ארבעה או חמישה ימים, לאור התגברות הקולות להחרמת המדינה ונציגותיה בכל תחום אפשרי.

כך, לדוגמה, הודיעו ז'ילונה גורה הפולנית וטאלין האסטונית על עזיבת ליגת ה-VTB, והן הצטרפו לז'לגיריס קובנה שהבהירה כי אין בכוונתה להופיע למשחקים מול היריבות הרוסיות ביורוליג.

הנושא יעמוד למבחן כבר השבוע: ביום שלישי אמורים להתקיים משחק השלמה בין זניט סנט פטרסבורג לווילרבאן, ובין אולימפיה מילאנו לאוניקס קאזאן. צסק"א וקאזאן אמורות לארח ביום חמישי את ריאל מדריד ווילרבאן ביום חמישי, בעוד זניט מתעתדת להגיע לישראל ולהתארח באותו ערב אצל מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully