וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד השופטים גיבו את ריינשרייבר: "אימץ את המלצת שופט ה-VAR"

עודכן לאחרונה: 28.2.2022 / 13:59

השופט שניהל את בית"ר נגד סכנין נוקה מההחלטה שלא לתת פנדל לזכות המארחת אחרי נגיעת יד ברורה של גנאים: "שופט המסך זיהה עבירה מוקדמת של שחקן מגן אחר מסכנין"

תקציר: רגע המחלוקת במהלך המשחק בין בית"ר ירושלים לבין בני סכנין/ספורט2

בית"ר ירושלים סיימה אמש (ראשון) ב-1:1 ביתי עם בני סכנין ושמרה על הפער שלה מהקו האדום. אלא שהמשחק היה עשוי להיות מוכרע לטובתה לולא החלטת שיפוט שנויה מאוד במחלוקת של רועי ריינשרייבר. בדקה ה-38 של המשחק איהאב גנאים חילץ מהקו בידו נגיחה של אופיר קריאף. בית"ר הייתה ראויה לפנדל וגנאים כמובן היה צריך לספוג כרטיס אדום. אלא ש לאחר בדיקת VAR ארוכה החליט השופט רועי ריינשרייבר שלא להעניק פנדל למארחת בשל עבירה במהלך לפני כן על שחקן הגנה של סכנין.

שופט הכדורגל רועי ריינשרייבר. דני מרון
ההתאחדות מגבה. ריינשרייבר/דני מרון

בוועדה המקצועית של איגוד השופטים עסקו בהחלטה השנויה במחלוקת וגיבו את השופט רועי ריינשרייבר. באיגוד הסבירו: "בעת האירוע סימן שופט המשחק לבעיטת שוער (חידוש המשחק). שופט המסך הפנה את תשומת ליבו של השופט כי זיהה עבירת יד של מגן סכנין על קו השער וכמו כן, זיהה עבירה מוקדמת על שחקן מגן אחר מסכנין".

"לאור האמור, שופט המסך המליץ לשופט לבחון את כלל האירוע ולחדש את המשחק בבעיטה חופשית לזכות הגנת סכנין. לאחר שצפה באירוע, השופט אימץ את ההמלצה במלואה ופסק בהתאם".

למרות הגיבוי של איגוד השופטים, נראה כי בית"ר קופחה מההחלטה הזו ולא בטוח שבמועדון יעברו לסדר היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully