וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות המזרח התיכון החדשה של איירונמן תתקיים בישראל

28.2.2022 / 13:42

האליפות האיזורית החדשה בתחרות היוקרתית תתקיים בטבריה ב-25 בנובמבר. נציגים מאיחוד האמירויות, בחריין וירדן יגיעו לראשונה ויוענקו 75 כרטיסים לאליפות העולם 2023

אליפות איירונמן של המזרח התיכון/קבוצת קומטק

ב-25 בנובמבר, בעוד כתשעה חודשים, תתרחש היסטוריה ספורטיבית בטבריה עם קיום אליפות האיירון מן הראשונה של המזרח התיכון בישראל. האליפות האיזורית החדשה היא אחת מבין חמש שמתקיימות ברחבי העולם, כאשר לראשונה צפויים להגיע לישראל מתחרים מאיחוד האמירויות, בחריין, ירדן ומדינות נוספות מהאיזור. במסגרת התחרות יוענקו 75 מקומות לאליפות העולם 2023 שתתקיים בהוואי.

תחרות איירון מן. בני דוייטש באדיבות קבוצת קומטק,
היסטוריה ספורטיבית. איירון מן מגיע לטבריה/בני דוייטש באדיבות קבוצת קומטק

האחראים להבאת האירוע לישראל הם קבוצת קומטק וקרן סילבן אדמס בשיתוף משרד התרבות והספורט, משרדי התיירות, איגוד הטריאתלון ועיריית טבריה. סילבן אדמס, נשיא הכבוד של האליפות, בירך: "לאור ההצלחה הגדולה של תחרות איירון מן 70.3 בשנה שעברה אני נרגש על בחירת איירון מן לקיים לראשונה בטבריה את התחרות המלאה, אליפות המזרח התיכון. התחרות השנה תתקיים בנופים המרהיבים של הכנרת ואנחנו בטוחים שתמשוך את אלפי האתלטים הטובים ביותר מכל העולם לישראל. אנחנו מצפים ומקדמים בברכה את רבבות האתלטיים מהמדינות השכנות שלנו שיגיעו להתחרות על שפת הכנרת ומדובר באירוע היסטורי עבור האזור כולו".

גם שר הספורט חילי טרופר בירך לאחר ההכרזה: "שמחתי להתבשר כי התחרות תגיע למזרח התיכון ותתארח כאן בישראל. הכינרת היא מהאזורים היפים במדינתנו ומדובר במקום המדויק ביותר לאירוח האליפות האזורית החדשה. משרד התרבות והספורט שמח לתמוך בתחרות ואנחנו מצפים לכל המתחרים מאיחוד האמירויות, בחריין והמדינות השכנות הנוספות שיגיעו לישראל להתחרות בשם רוח הספורט והפיוס".

איירון מן נחשב לתחרות הטריאתלון היוקרתית ביותר שניתן לזכות בה והוא מורכב משלושה חלקים: שחייה, רכיבה על אופניים וריצה. הטריאתלון נערך ללא הפסקה כאשר למשתתפים זמן קצוב לסיום כל אחד ומקטעי התחרות וזמן גג כולל לסיומה. במסגרת האירוע יתקיים מירוץ מלא שיכלול 3.8 ק"מ שחיה במי הכנרת, 180 ק"מ רכיבת אופניים ו-42.2 ק"מ ריצת מרתון. כמו כן, תתקיים תחרות שתכלול 1.8 ק"מ שחיה במי הכנרת, 90 ק"מ רכיבת אופניים ו-21.1 ק"מ ריצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully