וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן: "חוויתי המון משברים, תפקידי להחזיר את הגלגלים למסילה"

עודכן לאחרונה: 28.2.2022 / 12:22

מאמן מכבי תל אביב התייחס לתבוסות ביורוליג במסע"ת לקראת באסקוניה (ג', 21:05): "זו קבוצה שניצחה את צסק"א וברצלונה, כנראה שהגלגלים קצת סטו מהמסילה"

מכבי תל אביב תנסה להשכיח מחר (שלישי, 21:05) את התבוסה הכואבת מול אנאדולו אפס כשתארח את באסקוניה במשחק דחוי מהמחזור ה-19 ביורוליג. המועד החדש שנקבע למשחק, שאמור היה להיערך לפני כחודשיים, סידר לצהובים שבוע כפול באירופה, אולם במועדון ממתינים להודעה האם המשחק נגד זניט סנט פטרסבורג בחמישי יתקיים כרגיל, שכן מלחמת רוסיה-אוקראינה גרמה להתפתחויות דרמטיות סביב הקבוצות הרוסיות בימים האחרונים.

במכבי תל אביב רואים בשני המשחקים השבוע כהזדמנות אחרונה להישאר בתמונת המאבק על הפלייאוף. רומן סורקין ישוב לסגל אחרי שהחלים מקורונה, וגם קינן אוואנס שיצא חיובי ביום ההמראה לטורקיה בשבוע שעבר אמור לחזור, בעוד ג'ייק כהן ישחק הערב עם נבחרת ישראל בגרמניה ולכן לא ישתתף במשחק נגד באסקוניה מחר.

שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין. דני מרון
שב לסגל. רומן סורקין/דני מרון

אבי אבן התייחס במסע"ת לתבוסה האחרונה מול אפס ואמר: "הפקנו הרבה לקחים גם ברמה ההגנתית וגם ההתקפית. נגד באסקוניה זה שונה, התמקדנו בעיקר בנו. בדברים שלא עשינו מספיק טוב, בעיקר בפן ההגנתי".

על המפגש מול באסקוניה ועל כך שמכבי ספגה 22 שלשות במשחק הקודם: "זה אחד הדברים הכי חשובים שצריך לעשות, להוריד להם את כמות המבטים הפתוחים לסל. בטח שלא נוכל להרשות לעצמנו לתת ליריבה לקלוע ככה שוב".

על המפגש הצפוי נגד זניט הרוסית: "אני לא שם. יש לי ביום שלישי משחק שהוא ברמת הדחיפות משחק שהוא ממלא אותנו. אני מתעסק רק בזה. המטרה מאוד ברורה: לנצח את באסקוניה וכרגע הראש שלי מלא בנבן ספאחיה (מאמן באסקוניה)".

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן. אלעד גולדשטיין, עמוד האינסטגרם הרשמי של מכבי ת"א, אתר רשמי
יחזיר את הרכבת למסילה? אבי אבן/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, עמוד האינסטגרם הרשמי של מכבי ת"א

על שני המשחקים הכושלים ביורוליג נגד באיירן ואנאדולו: "אני חושב שאחד הדברים החשובים שהיו חסרים לנו בשני המשחקים האלו זה עמידות. בשני המשחקים האלו התפרקנו בכמה דקות, איבדנו את המשחק ברגע אחד. ואלו הדברים שאנחנו צריכים לתת עליהם את הדגש, מעבר לרמה הטקטית".

על ההחלטה להיפרד מספרופולוס: "אף אחד לא הכריח אותי להחליף אותו. הבעלים ישבו איתי וביקשו לשמוע מה אני חושב ושאקח את התפקיד. התשובה הראשונה הייתה כמובן כן. כי המקום צריך איזו שהיא עזרה, אז נרתמים כי צריך אותי שם כרגע. אני משתדל ליהנות ממה שאני עושה. אני 16 שנים פה. הייתי עם דייויד ופיני ואפי. חוויתי המון משברים כעוזר ואני רואה את זה כאתגר. יש פה קבוצה שניצחה את ברצלונה, את צסק"א ואת אולימפיאקוס. כנראה שהגלגלים קצת סטו מהמסילה ואני רואה את תפקידי כאחד שבא להחזיר את הגלגלים למסילה. עושה זאת באהבה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully