וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוברת הוועד האולימפי בישראל ברוריה ביגמן פורשת אחרי 13 שנים

28.2.2022 / 8:25

הדוברת ומנהלת השיווק וגיוס החסויות יוצאת לגמלאות אחרי שלוש אולימפיאדות: "נפרדת מן הוועד האולימפי בתחושה של סיפוק רב"

קבלת הפנים של נבחרת הג'ודו הישראלית אחרי טוקיו 2020/צילום: ניר אהרונסון

ברוריה ביגמן, דוברת הוועד האולימפי בישראל ומנהלת השיווק וגיוס החסויות תסיים את עבודתה ותפרוש לגימלאות בסוף חודש מרץ הקרוב, לאחר 13 שנים ו- 3 מחזורים אולימפיים. כך הודיע היום מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל גילי לוסטיג.

במהלך המשחקים האולימפיים בריו 2016 ובטוקיו 2021 ניהלה ביגמן את מערך התקשורת של הוועד האולימפי בישראל מול התקשורת הכתובה והאלקטרונית כשלצידה צוות מתמחה בערוצי הסושיאל, וייצרה קשר בלתי אמצעי עם קהל העוקבים בכל הפלטפורמות החברתיות : פייסבוק, אינסטגרם וטיק-טוק, ברוריה ביגמן, שחקנית נבחרת ישראל בכדוריד בעברה, מורה לחינוך גופני ומאמנת כדוריד בעלת ניסיון של 15 שנים כעיתונאית במדור הספורט של מעריב, הצטרפה לוועד האולימפי בישראל בשנת 2009, במטרה להוביל את מערך הדוברות ויחסי הציבור של הארגון לצד ביסוס מערך החסויות.

ביגמן הייתה אחראית, בין היתר, בשנים האחרונות על גיבוש אסטרטגיית החסויות המסחריות של הוועד האולימפי בישראל והיתה מעורבת בכמה מהחיבורים החשובים לחברות מובילות במשק ובהן בנק הפועלים, הרבלייף, שופרסל, סוויס סיסטם, סמסונג, קבוצת דלק ורבות אחרות. בעשור האחרון הובילה ביגמן את הארגון להיות נוכח בפלטפורמות התוכן החברתיות הדיגיטליות ובנתה את עמודי הפייסבוק והאינסטגרם של הארגון כמקור ידע ותוכן מוביל לקהל האוהדים הרב העוקב אחרי הספורט האולימפי בישראל. מאז 2013 עסקה ביגמן גם בגיוס חסויות אישיות לספורטאים האולימפיים בהצלחה מרובה, בהתאם למדיניות שקבעה הנהלת הוועד האולימפי בישראל.

ברוריה ביגמן דוברת הוועד האולימפי. : באדיבות הוועד האולימפי בישראל, הוועד האולימפי בישראל
ברוריה ביגמן/הוועד האולימפי בישראל, : באדיבות הוועד האולימפי בישראל

יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי בישראל:"אנחנו נפרדים בחודש הקרוב מאייקון תקשורת ספורט, מקצוענית עם לב ונשמה ספורטיבית שעשתה רבות למען הספורט האולימפי והספורטאיות והספורטאים בישראל. אני רוצה להודות לברוריה על המקצועיות והמסירות ולאחל לה בהצלחה בכל אשר תעשה".

גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל: "אני רוצה להודות לברוריה ביגמן על 13 שנים של פעילות ברוכה בתחומים שהיו באחריותה - תקשורת וגיוס חסויות. ברוריה עשתה זאת בחריצות ומחויבות תוך ניצול ניסיונה הרב והיכרותה עם גורמים רבים מאד במשק הישראלי ובתקשורת הישראלית על מנת לקדם את הוועד האולימפי בישראל. הוועד האולימפי תמיד יישאר בית עבורה! בהצלחה!"

ברוריה ביגמן אמרה: "אחרי 13 שנים, אני נפרדת מן הוועד האולימפי בתחושה של סיפוק רב. בתקופת עבודתי עסקתי לילות כימים בקידומו של הוועד האולימפי בישראל, הן ברמה העסקית והן ברמה התקשורתית ושמחה שבתקופתי,הקשר עם הקהילה העסקית עלה מדרגה כמו גם הגדלת נפח החסויות לוועד האולימפי בישראל ולספורטאים, והעצמת המודעות התקשורתית לספורט האולימפי ולספורטאים האולימפיים, היקרים מאד לליבי. אני בטוחה שאצליח גם בעתיד לנצל את הניסיון העצום שרכשתי בשיווק ותקשורת ספורט בעשרות שנות עבודתי, לטובת הספורט והספורטאים בישראל, ואני מוכנה לכל אתגר בתחומים אלו. אני רוצה להודות לוועד האולימפי בישראל, לספורטאים האולימפיים הנפלאים של ישראל, לצוותים המקצועיים שלצידם, על שנים נהדרות של שותפות, עשייה וסיפוק עצום, וכן לכל הגורמים העסקיים הרבים שליוו ומלווים אותי בנאמנות בכל מקום שנים רבות. אני מאמינה שנמשיך לשתף פעולה גם בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully