וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ספג שריקות בוז, הבעלים נטשה את האולם: הלייקרס הפכו לבדיחה

עודכן לאחרונה: 28.2.2022 / 9:48

אפילו הכוכב הגדול לא יצא נקי מהתבוסה הביתית לניו אורלינס והודה: "אין לי תשובות ליכולת הזו". ג'יני באס תועדה כשהיא נוטשת ברבע השלישי והלייקרס רחוקים כבר 8.5 משחקים מהכרטיס הישיר לפלייאוף. וגם: מדוע האוהדים צחקו על דיאנדרה ג'ורדן?

דני אבדיה מדבר לקראת החזרה של וושינגטון מהפגרה/האתר הרשמי של וושינגטון

הלייקרס ממשיכה להיראות רע מאוד והבוקר (שני) לברון וחבריו נחלו עוד מפלה כשהובסו בסטייפלס סנטר 123:95 על ידי ניו אורלינס, שמצידה רושמת ניצחון חוץ שני רצוף אחרי שהביסה גם את פיניקס סגנית האלופה. עד כמה עגומה העונה של הלייקרס עד כה? הקבוצה רחוקה כבר 8.5 משחקים מדנבר השישית כך שהסיכוי שלה להעפיל אוטומטית לפלייאוף כמעט שלא קיים.

גם לאוהדי הלייקרס נמאס ממפגן הנפל של הקבוצה שלהם ואפילו לברון ג'יימס לא יצא נקי ואחרי שרשם את האיבוד ה-18 של קבוצתו ברבע השלישי, הוא ספג קריאות בוז מהקהל שלו. האוהדים עברו מקריאות בוז ללעג של ממש אחרי איבוד מביך של דיאנדרה ג'ורדן, שהיה פנוי לגמרי ומסר מסירת קווטרבק לעבר ראסל ווסטברוק, שסיים את המשחק הזה עם יותר איבודים (7) מסלי שדה (5). ווסטברוק רשם אסיסט אחד בלבד במשחק הזה ואין ספק שבקבוצה כבר מצטערים על הטרייד עם וושינגטון שהביא אותו.

ג'יני באס עוזבת את האולם

הפרשנים בארה"ב לא האשימו את לברון באיך שהקבוצה נראית אלא בצוות המסייע שלו. "הוא מעולם לא הצטרך יותר עזרה", כתב מארק סטיין על לברון, שסיים את המשחק הזה עם 32 נקודות, אבל גם שבעה איבודים כאשר הוא ו-ווסטברוק היו חתומים על 14 מתוך 23 האיבודים של קבוצתם.

"אנחנו חייבים להתחיל לנצח", אמר לברון אחרי המשחק, "שני ההפסדים האחרונים היו קשים. העונה הזו בהחלט שונה מהקודמות, אנחנו חייבים ללמוד מהטעויות שלנו. אין לי תשובות ליכולת שלנו".

"קבוצות מגיעות נגדינו ומשחקות חזק, אני חושב שבדוח הסקאוטינג שלהם כתוב שישחקו חזק כאשר אנחנו בנפילה וזה עובד", אמר ווסטברוק, "אין לנו את הנחישות הדרושה במשחקי בית וזה לא פוסק".

זה היה ההפסד השני המביך של הלייקרס מאז פגרת האולסטאר ואחרי הרבע השלישי המזעזע שבו הקבוצה ספגה 44 נקודות, כל הקהל החל לשרוק בוז לקבוצה שנראית די אבודה בלי אנתוני דייויס הפצוע. אפילו ג'יני באס הבעלים של הקבוצה התייאשה ובמצב של פיגור 78:53 ברבע השלישי היא פשוט קמה ועזבה את הקריפטו ארנה.

עוד בוואלה!

הלייקרס שוב הושפלו, דונצ'יץ' ודאלאס היממו את הווריירס

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
בודד במערכה. לברון ג'יימס/רויטרס

פרנק ווגל המאמן שמעמדו מעורער מתמיד העדיף להחמיא ליריבה ואמר: "לא רוצה לנקוב בשמות אבל CJ (מקולום), BJ (אינגרם) ויונאס (ולנציונאס) הם שלושה סוסים. הם לבד יכולים לנצח כל קבוצה, אני חושב שאינגרם מתאים מאוד לקבוצה הזו ומקולום התאקלם מצוין לעמדת הרכז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully