וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזנקים קדימה: נבחרת הרכיבה מתכוננת לאליפות העולם

עודכן לאחרונה: 28.2.2022 / 9:39

חמישה מחברי הנבחרת הישראלית יפתחו את עונת התחרויות של קפיצות הראווה ב-5 במרץ בוולינגטון שבפלורידה וינסו לקבוע קריטריון אישי לקראת אליפות העולם שתתקיים באוגוסט בהרנינג שבדנמרק

נבחרת ישראל בקפיצות מתכוננת לאליפות העולם. חמישה מחברי הנבחרת הישראלית יפתחו את עונת התחרויות של קפיצות הראווה ב-5 במרץ בוולינגטון שבפלורידה וינסו לקבוע קריטריון אישי לקראת אליפות העולם שתתקיים באוגוסט בהרנינג שבדנמרק.

סגל הנבחרת לתחרות בשבת יהיו אשלי בונד ואלברטו משען, שייצגו את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו בקיץ האחרון ,דניאל בלומן המדורג 15 בעולם, סידני שולמן שחוזרת לסגל ונטלי ליבוביץ בהופעת בכורה. הצמדים לתחרות ייקבעו בשבוע הבא לפי החלטת המאמן הלאומי האנס הורן.

נבחרת ישראל תעבור להתחרות בסבב גביע האומות באירופה בחודש מאי (EEF Series), ששיאו בתחרות שתתקיים בוורשה בספטמבר. המנצחת בתחרות הזו תעלה לגמר העולמי של טורניר גביע האומות בברצלונה שיתקיים באוקטובר.

אשלי בונד. לילי פוראדו,
אשלי בונד/לילי פוראדו

האנס הורן, המאמן הלאומי של נבחרת ישראל: "נבחרת ישראל תציג שלושה צמדים חדשים, כאשר דניאל בלומן, אשלי בונד ואלברטו משען יתחרו לראשונה במסגרת הנבחרת עם סוסים חדשים. זה יהיה מבחן טוב עבורנו להבין את מצבנו לקראת המשך העונה".

ד"ר עמיחי אלפרוביץ, המנהל הספורטיבי של נבחרת ישראל ברכיבה: "אנחנו נרגשים לפתוח את הדרך לפאריס 2024, ומקווים שרבים מהרוכבים והסוסים שלנו יקבעו את הקריטריון לאליפות העולם הקיץ בזמן הקרוב. סגל הנבחרת לתחרות הזו הוא תמהיל של רוכבים מנוסים וחדשים המצביע על העומק שלנו בזירה הבינלאומית".

דניאל בלומן. לילי פוראדו,
דניאל בלומן/לילי פוראדו

חברי הסגל

  • דניאל בלומן (31) בכיר הרוכבים של הנבחרת מדורג המקום ה-15 בעולם. הוא השתתף פעמיים במשחקים האולימפיים (2012, 2016) עם משלחת קולומביה, והחמיץ את המשחקים בטוקיו בשל פציעת הסוס המוביל שלו. בלומן סיים אמש במקום הרביעי את מקצה הגרנד פרי 5 כוכבים בוולינגטון יחד עם סוסו לדריאנו. הגראנד פרי 5 כוכבים (מכשולים בגובה 1.60) הוא המקצה היוקרתי והקשה ביותר בסבב.
  • אשלי בונד (36) ייצגה את ישראל במשלחת לטוקיו, העפילה לגמר וסיימה במקום ה-11 המדהים יחד עם הסוס דונאטלו 141.
  • אלברטו משען (43) ייצג את ישראל במשלחת לטוקיו וזו היתה הופעתו השלישית במשחקים האולימפיים (ייצג בעבר פעמיים את מקסיקו). משען הוא הרוכב המנוסה של הנבחרת, ויתחרה העונה עם סוסים חדשים
  • סידני שולמן (27) חוזרת לסגל הנבחרת, לאחר שהשתתפה בעבר פעמיים בתחרויות הנבחרת. שולמן היא אחד הכוחות העולים של הנבחרת ויחד הם הסוסה וילאמורה הצמד ניצח מקצים רבים בסבב העולמי.
  • נטלי ליבוביץ (36) תערוך את הופעת הבכורה שלה בסגל נבחרת ישראל בתחרות גביע האומות. ליבוביץ החלה את דרכה במרכז הרכיבה ברשפון ועברה להתאמן להתחרות בארה"ב לפני יותר מעשור.
  • עוד באותו נושא:
  • רכיבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully