וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר יצאו נגד ריינשרייבר, אבוקסיס מתוסכל: "המשחק היה שלנו"

28.2.2022 / 7:05

בירושלים זעמו על השופט שלא העניק פנדל ב-1:1 נגד סכנין ("בא לעשות שרירים"), והמאמן מאוכזב מהנקודות שנשמטו, אך במועדון אופטימיים ויודעים: הוא הרכש הכי טוב להתמודדות במאבקי ההישרדות, והחזיר את התקוה לקהל

תקציר: בית"ר ירושלים - בני סכנין 1:1/ספורט1

1.מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס נראה מתוסכל לאחר התיקו מול בני סכנין אמש (ראשון) ואמר לסובבים: "די עם המחמאות, כשמשחקים טוב צריכים לקחת נקודות, זה היה משחק שלנו". אבוקסיס שאב אופטימיות בעיקר מהמחצית השניה, בה הייתה הקבוצה שלו דומיננטית והגיעה למצבים רבים. במועדון היו חיוביים יותר לקראת ההמשך ואמרו: "עם יוסי יש לנו קבוצה, זה מה שחיכינו לו, בשילוב עם הקהל אנחנו כבר לא פראיירים כמו שהיינו עד שהוא הגיע".

אגב, בירידה להפסקה אבוקסיס ראה ששחקנים רבים ניגשים לרועי ריינשרייבר בנוגע לפנדל והאדום שלטענתם הגיעו לבית"ר, אסף אותם ואמר להם "די להתעסק בזה, עוד יומיים אף אחד לא יזכור, תתאפסו ותעלו כמו שצריך לחצי השני". אבוקסיס ידע מה עצבים ואמוציות יכולים לעשות למשחק במחצית השניה וניסה לפקס את שחקניו.

שחקן בית"ר ירושלים מיכאל אוחנה, ברקע: שחקני בני סכנין עם השופט רועי ריינשרייבר. דני מרון
"בא לעשות שרירים". ריינשרייבר/דני מרון

2. אבוקסיס שמר את השחקנים בפוקוס, אך במועדון נשמעה ביקורת קשה על ריינשרייבר: "זאת פעם שנייה בשבועיים שהוא מקבל החלטה הזויה נגדנו, כל פעם בהסבר אחר. אפילו סכנין כבר הרימו ידיים והיו משוכנעים שזה פנדל ואדום, ה-VAR קרא לו בהחלטה ברורה, אבל האגו כאן גורם לנו נזק משחק אחרי משחק, הוא בא לעשות שרירים בטדי וחבל, עדיף שלא ישפוט אותנו בתקופה הקרובה".

השופט חזר והסביר כי מבחינתו הייתה עבירה של אוראל דגני לפני הנפילה, כשדגני טען להיפך. גם ירדן שועה טען בסיום כי ריינשרייבר אמר לו לא להתקרב אליו אחרת ירחיק אותו, כאשר מיד לאחר מכן הלך השופט ליוסי אבוקסיס והזהירו בנושא.

למעשה, המשחק קיבל תפנית עם החילוף של אביאל זרגרי במיכאל אוחנה ושינוי המערך, כשדן עזריה הפך לשחקן האחרון בקישור. עזריה זכה למחמאות על הופעתו אתמול וכך גם אוחנה, שהשתלטו על מרכז השדה, הניעו כדור היטב וייצרו מצבים, כשהאחרון בישל את השער.

בנוגע לזרגרי, בבית"ר ינסו לראות איך לסייע לו להתמודד מבחינה מנטלית עם הסיטואציה אליה נקלע, בה איבד את הביטחון. בבית"ר אמרו כי אין צורך להתרגש מכך שזרגרי הוחלף במהלך המחצית הראשונה וזה משהו שיצטרך להתמודד איתו. אגב, הקשר יכול להתעודד ממקרה דומה שקרה לפני שלוש שנים במשחק בטדי בין בית"ר לסכנין, כאשר במהלך המחצית הראשונה, בפיגור 2:0, פול אדגר הצעיר שספג שריקות בוז מהקהל הוחלף באופיר קריאף והקבוצה ניצחה 2:4. שנתיים לאחר מכן אדגר כבר היה ב"לה ליגה".

מי שחזר לחיים אתמול הוא חלאופילו פלייטר, שכבש את שערו הראשון העונה ולא היה רחוק מצמד. השחקן עבר תקופה לא פשוטה, החמצות גדולות, שריקות בוז וחוסר סבלנות מהקהל בכל נגיעה בלא מעט משחקים. בתוך מבנה הגוף הגדול הזה מסתתר ילד שעדיין מחפש את עצמו ואת הקריירה שלו, והשער הזה הוא הדבר שהיה זקוק לו יותר מכל. אבוקסיס הימר על פלייטר בעיקר בשל המהירות והתנועה לעומק בחלק הקדמי, וזה השתלם לו. החלוץ אמר בסיום לחבריו לקבוצה: "כבר חשבתי שזה לא יגיע, במצבים הכי קלים החמצתי ופה מזווית קשה זה נכנס".

עוד בוואלה! ספורט

אבוקסיס: "טעות של מי שישב ב-VAR", גרצ'קין: "לאחי היה נס"

לכתבה המלאה
מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. דני מרון
הטריף את כולם. אבוקסיס/דני מרון

3.בבית"ר מתכוונים לתבוע את האוהדים שפרצו למגרש ואת אלה שהשליכו חפצים והדליקו אבוקות, כאשר במועדון אומרים כי הנזקים שנגרמים להם גדולים מאוד ועלולים לעלות בעונש חמור נוסף בבית הדין. יחד עם זאת, במועדון שיבחו את הקהל בכללותו ואמרו: "האוהדים חזרו לעמוד מאחורי הקבוצה, זה הדבר הכי חשוב".

וזה אולי הסיפור של בית"ר במאבק ההישרדות הזה. המינוי של אבוקסיס נתן תקוה לאוהדים, כולם שמים הכל בצד ודבקים במשימה, אוהדים שלא הגיעו תקופה ארוכה חוזרים ליציעים ומחתימים כרטיס בעוד פרק של "ירושלים לא תרד". החיבור הזה מטריף את טדי ומביא אלפים למשחקי חוץ, כי עם כל הכבוד לכעס מ-20 השנים האחרונות, אלה שחוו את אבוקסיס השחקן לא יכולים לשכוח כמה צריך את הטירוף והסחף שלו בבית"ר ירושלים, ואלו שגדלו רק על השנאה כלפיו - נהנים מזה עכשיו. יסלח לנו הרכש היחיד בחלון, מר דן עזריה, על אף היכולת הטובה אתמול, אך החיבור של אבוקסיס והקהל זה הרכש הכי טוב של בית"ר להתמודדות עם מאבקי ההישרדות.

תוצאות המחזור ה-24 בליגת העל עד כה:

מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה 3:1
הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה 4:1
הפועל תל אביב - הפועל באר שבע 1:1
הפועל חיפה מכבי חיפה 1:0
עירוני קרית שמונה - הפועל ירושלים 0:0
בית"ר ירושלים - בני סכנין 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully