וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על הכנסת קפה: "ביכולת כזו, מנדי היה צריך להישאר בשער"

עקיצות לשוער המחליף של צ'לסי שהחמיץ את הפנדל המכריע: "התבלבל בין פנדל לבעיטת שוער". קלהר: "הפנדל שלי היה 'לבעוט ולקוות לטוב'". וגם: הנבואה של קראגר במחצית

תקציר: צ'לסי - ליברפול 11:10 (גמר גביע הליגה)/ספורט1

אמנם זה נגמר ב-0:0 אחרי 120 דקות, אך ליברפול וצ'לסי סיפקו הערב (ראשון) גמר גביע הליגה לפנתיאון. המשחק עצמו היה מרתק עם מספר שערים שנפסלו עקב נבדל, אך שיא המתח הגיע בדו קרב הפנדלים בו 21 הבעיטות הראשונות היו מדויקות. מי שהחמיץ את הפנדל האחרון היה שוער צ'לסי, קפה אריסבלאגה, שהחליף את אדואר מנדי בדקה ה-119, וההחטאה שלו אפשרה לליברפול לחגוג 10:11 בדו קרב וזכייה תשיעית בתואר, יותר מכל קבוצה אחרת.

קפה שוער צ'לסי. רויטרס
הגיבור הטראגי. קפה/רויטרס

10:11 בדו קרב הפנדלים זו התוצאה הגבוהה ביותר אי פעם בין שתי קבוצות מהליגה הבכירה באנגליה בכל המסגרות, ובממלכה עסקו בעיקר בהחלטתו של תומאס טוכל לבצע שינוי מאוחר בין הקורות. "אני יודע שזה תוכנן מהראש, אבל כשלשוער שלך יש משחק כל כך טוב, אתה צריך לחשוב פעם נוספת ולהשאיר אותו. לא רק שקפה החמיץ, הוא גם לא עצר אף פנדל", ניתח מאט לו מהטלגרף.

שחקן מנצ'סטר יונייטד בעבר והפרשן בהווה גארי נוויל הוסיף כי הוא "לא אוהב את החילופים האלה. זה היה יכול להשתלם, הם מודעים למאזן הטוב שיש לקפה מאזן בפנדלים, אבל אני עדיין לא מבין את זה. מנדי היה נהדר ורשם הצלות לכל אורך המשחק, הוא חווה את הגמר, הוא היה חם". אקס צ'לסי, ג'ימי פלויד האסלביינק, עקץ: "קפה התבלבל בין בעיטת שוער לפנדל, אבל זו הייתה בעיטת שוער טובה".

למעשה, ייתכן שהכתובת הייתה על הקיר. מנדי סיפק הצלה כפולה אדירה במחצית הראשונה, ואגדת ליברפול ג'יימי קראגר אמר באולפן המחצית באנגליה כי "הלוואי וקפה היה בשער, איזו הצלה. ההדיפה הראשונה הייתה טובה מאוד, אבל אחרי שהוא התרומם והציל פעם נוספת, צריך לתת לו קרדיט". האסלביינק הוסיף גם כן במחצית כי "אם צ'לסי תזכה, מנדי הוא איש המשחק".

עוד בוואלה!

קפה נכנס בדקה ה-119, בעט פנדל מעל השער וליברפול ניצחה 10:11

לכתבה המלאה
הארווי אליוט שחקן ליברפול עם אבוקה. רויטרס
האדומים חוגגים. אליוט/רויטרס

מנגד, בליברפול חגגו בהתלהבות את הזכייה, כאשר הארווי אליוט הצעיר רקד עם אבוקה על כר הדשא בוומבלי. קאוימין קלהר, שקיבל הזדמנות להחליף את אליסון בין הקורות של האדומים ואף הבקיע את הפנדל האחרון של קבוצתו, אמר בסיום: "יורגן קלופ בירך אותיו על הפנדל שכבשתי, אני כל כך שמח שהבקעתי. הבעיטה שלי הייתה 'תבעט ותקווה לטוב'. נגעתי בכמה כדורים שבעטו לעברי שחקני צ'לסי, אבל הפנדלים שלהם היו באיכות גבוהה. זה משוגע".

יורגן קלופ אמר: "זו ההתחלה שאנחנו רוצים לישורת האחרונה של העונה, אבל אנחנו לא טיפשים, אנחנו צריכים עוד הרבה דברים, גם מזל. בלי חוק הנבדל היה נגמר 5:5, צ'לסי הייתה מאוד חזקה. נחמד לראות שהבחירה בקלהר השתלמה. במתחם האימונים יש לנו קיר עם תמונות של שוערים והתארים שהם זכו בהם, ועכשיו גם קלהר יהיה שם".

כעת ליברפול נמצאת בשיאה, וה-0:0 מול אלופת אירופה היה המשחק הראשון בו לא ניצחה אחרי תשעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. "זו יכולה להיות עונה מאוד מיוחדת עבור ליברפול", סיכם קראגר, בעוד נוויל הוסיף כי "צריך לתת קרדיט גדול ליורגן קלופ וליברפול. הזכייה תייצר להם מומנטום, זה רגע גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully