וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה: "ק"ש לא הגיעה למצבים", דראפיץ': "ירושלים חיפשה תיקו"

שני המאמנים ביקרו את היכולת של היריבה לאחר ה-0:0 שהשאיר אותם מאוכזבים. אריה: "מאבדים את הכדור מהר מדי, זו עונה קשה". דראפיץ': "שיחקנו חיובי, אין חלוצים עם ניסיון"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל ירושלים 0:0/ספורט1

קבוצה אחת חלמה על הפלייאוף העליון, קבוצה שנייה חלמה לברוח מהקו האדום, אך בפועל עירוני קרית שמונה והפועל ירושלים לא הצליחו להגשים את המטרות שלהן אחרי שנפרדו הערב (ראשון) ב-0:0 בעיר הצפונית. הסיכויים של קרית שמונה לסיים בשישיה הראשונה נותרו תיאורטים בלבד, בעוד הירושלמים המסובכים נותרו ללא ניצחון חוץ העונה.

זיו אריה מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מאבדים את הכדור מהר מדי. אריה/ברני ארדוב

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה אמר בסיום ההתמודדות: "אנחנו צריכים להבקיע במצבים שהגענו אליהם, מתגוננים טוב אבל לא נותנים את הגול הראשון. תחילת המחצית השנייה הייתה בסדר, קרית שמונה בעיקר דחפה כדורים לרחבה, לא הגיעה למצבים. התגוננו טוב אבל איבדנו את הכדור מהר מדי בהתקפות מעבר. צברנו נקודה במגרש קשה, ממשיכים בקרב".

"הפציעה של גיא חדידה? אין לי מושג. חיכינו לו הרבה זמן, הוא הרגיש את השריר האחורי. וויליאם אגאדה קצת התעייף אבל הוא בסדר. אני לא מסתכל על הקבוצות האחרות בתחתית, אני מאמין בשחקנים שלי, בקבוצה הזאת ובמועדון הזה. התכוננו לעונה הזו, זו עונה קשה".

עוד בוואלה!

תיקו ששווה הפסד: קרית שמונה והפועל ירושלים נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה
רועי קהת עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מאמין כל עוד יש סיכוי תיאורטי. קהת/ברני ארדוב

מאמן עירוני קרית שמונה סלובודן דראפיץ' אמר: "היינו יותר דומיננטיים, היה חסר לנו ב-30 המטרים האחרונים רגל מסיימת או פס לגול. כשנכנסים למשחקים שכל נקודה חשובה יש קצת לחץ, הקבוצה מאוד צעירה והיא צריכה ללמוד ולהתמודד. נילחם עד הסוף, הפועל ירושלים ניסתה להוציא תיקו, כל הכבוד להם".

"כמו במשחקים הקודמים, גם היום שיחקנו חיובי. אין לנו הרבה חלוצים עם ניסיון שאנחנו יכולים להכניס כדי להכריע משחקים. החלוצים הגיעו להזדמנויות לא הצליחו, כל עוד שאני פה אנו מנסים לשחק חיובי. ניסינו לבעוט למסגרת, לא פגענו, אבל בעטנו כמה פעמים לשער, אנחנו עדיין מנסים לשחק התקפי כל הזמן, הוכחנו בהרבה משחקים שאנו משחקים חיובי וטוב, נמשיך לשחק את הכדורגל הזה".

רועי קהת אמר בסיום: "היינו צריכים את שלוש הנקודות, באנו עם אנרגיות טובות והתחלנו לא רע. שלטנו כמעט לחולטין, חסר את הבעיטה המדויקת האחרונה וכל עוד יש סיכוי תיאורטי אנחנו מאמינים. אם הפס האחרון שלנו היה מספיק טוב היינו מנצחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully