וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד איבדה שתי נקודות באוגסבורג, לייפציג ניצחה בבוכום

הזאר הבקיע במבצע אישי, סארנן באזי קבע ל-1:1 והצהובים רחוקים שמונה נקודות מהפסגה. אנקונקו סידר לשוורים 0:1 בדרך למקום הרביעי

תקציר: אוגסבורג - דורטמונד 1:1/ספורט1

המחזור ה-24 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. במפגש הראשון, ר.ב. לייפציג השיגה 0:1 יקר בבוכום, ולאחר מכן בורוסיה דורטמונד מעדה עם 1:1 באוגסבורג שהרחיק אותה משמעותית מבאיירן מינכן המוליכה.

שחקני אוגסבורג חוגגים. Sebastian Widmann, GettyImages
קלקלו לדורטמונד. שחקני אוגסבורג חוגגים/GettyImages, Sebastian Widmann

אוגסבורג - בורוסיה דורטמונד 1:1

הצהובים אמנם הבקיעו תשעה שערים בשני משחקים הליגה האחרונים, אך את שאר המשחקים שלהם בחודש פברואר הם ירצו לשכוח במהרה. אחרי הפסד 5:2 ללברקוזן והדחה מהליגה האירופית נגד ריינג'רס, השוורצגלבן איבדו שתי נקודות נוספות וכעת הם רחוקים כבר שמונה נקודות מבאיירן מינכן המוליכה.

תורגן הזאר סיפק מבצע אישי נפלא בדקה ה-35 לאחר שקיבל את הכדור באגף, הפיל שני שחקני הגנה ובעט לפינה הרחוקה. לצערו של הבלגי, גם ההברקה שלו לא הספיקה כי המארחת חזרה למשחק בדקה ה-78 אחרי נגיחה מתוך רחבת החמש של נואה סארנרן באזי. עבור המארחת מדובר בנקודה ראשונה אחרי שני הפסדים, וכעת היא שווה להרטה ברלין במקום שמוביל למבחנים נגד הירידה.

עוד בוואלה!

סאנה העניק לבאיירן 0:1 בפרנקפורט, 0:3 ללברקוזן על בילפלד

לכתבה המלאה
כריסטופר אנקונקו, שחקן ר.ב. לייפציג. Stuart Franklin, GettyImages
גיבור העונה של לייפציג. אנקונקו/GettyImages, Stuart Franklin

צפו בניצחון הדחוק של לייפציג על בוכום

תקציר: בוכום - לייפציג 1:0/ספורט1

בוכום - ר.ב. לייפציג 1:0

המרדף של השוורים אחרי המקום הרביעי והמיוחל נמשך, כאשר הערב הם העפילו אליו עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות. האורחת התקשתה מול היריבה שרק לפני שבועיים הבקיעה רביעיה לרשת של באיירן מינכן, אך הצליחה לצאת עם שלוש הנקודות בזכות שער של הכוכב שלה בעונה הזו - כריסטופר אנקונקו. הצרפתי שנכנס כמחליף בדקה ה-58 הבקיע בדקה ה-82 את השער היחיד בהתמודדות, וב-24 משחקי ליגה הוא סופר כבר 14 שערים ותשעה בישולים. לייפציג כעת נמצאת במקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות, אך עם אותו מספר נקודות כמו פרייבורג והופנהיים הצמודות אליה מלמטה.

לאחר שעברה את ריאל סוסיאדד בפלייאוף הליגה האירופית, ר.ב. לייפציג תפגוש בשמינית גמר המפעל את ספרטק מוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully