וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דסה זכה לשבחים ואמר על עתידו: "לא מנסה לבשל בשביל לקבל חוזה"

מגן ויטסה בישל פעמיים מכדורי קרן ב-1:4 על ניימיכן בדרבי וכשנשאל על הפיכתו לשחקן חופשי בקיץ הבהיר: "לא אדבר בתקשורת". ומה היה לו לומר על המלחמה באוקראינה?

תקציר: ספרטה רוטרדם - פ.ס.וו איינדהובן 2:1/ספורט1

אלי דסה בישל ארבעה שערים בשלושת הימים האחרונים. ביום חמישי הוא הוביל את ויטסה לניצחון 0:2 על ראפיד וינה בדרך לשמינית גמר הקונפרנס, היום הוא שוב בישל שני שערי בזק ב-1:4 בדרבי על ניימיכן, ומיד לאחר המשחק בתקשורת ההולנדית לא רק הרעיפו עליו שבחים, אלא גם שוחחו איתו על כך שהוא בשנת חוזה ויוכל בתום העונה לחתום בכל מועדון שיחפוץ בשירותיו.

אלי דסה חוגג שער של ויטסה. Dennis Bresser/Soccrates, GettyImages
לא מבשל בשל העובדה שחוזהו מסתיים. דסה/GettyImages, Dennis Bresser/Soccrates

"הייתה לי אשמה בשער שספגנו לכן אני שמח שיכולתי לעזור לקבוצה ובעיקר עבור האוהדים שאני יודע כמה חשוב עבורם היה שננצח", אמר דסה לאחר המשחק בו בישל פעמיים מכדורי קרן, "בישלתי בזכות תרגילים שעבדנו עליהם ואני שמח שזה הצליח. מה הסוד? שיש מי שיינגח פנימה".

על כך שהוא מסיים את חוזהו בתום העונה אמר דסה: "אין לי מה לומר בנושא עכשיו, בטח לא בתקשורת. זה לא שאני עכשיו מנסה לעשות כמיטב יכולתי ולבשל בשביל החוזה, זה חלק מסגנון המשחק שלי ואני תמיד מנסה לבשל שערים. עכשיו אני שמח במיוחד כי ניצחנו ועזרתי לחברים להבקיע".

דסה גם נשאל על המצב באוקראינה, כשבריאיון הזכירו את חברו לנבחרת מנור סולומון שהצליח להימלט מהמדינה לישראל: "אני חושב על זה כל הזמן, קשה מאוד להתרכז בדברים אחרים כשבעולם קורה דבר כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully