וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייסמן כבש בוויאדוליד, שני בישולי בזק לדסה במהפך של ויטסה

צמד בישולים שני למגן תוך שלושה ימים, כאשר הפעם הוא הכין שניים תוך שלוש דקות בחזרה מפיגור ל-1:4 על ניימיכן. החלוץ כבש ב-1:5 של הסגולים על אמורבייטה, נאתכו הפסיד בדרבי של בלגרד

תקציר ניצחונה של ראפיד וינה 1:2 על ויטסה בקונפרנס ליג/ספורט1

אלי דסה לוהט מתמיד. המגן הישראלי שהעלה את ויטסה לשלב הבא בקונפרנס ליג עם שני בישולים ב-0:2 על ראפיד וינה רק לפני שלושה ימים, שוב רשם שני אסיסטים שסידרו לוויטסה שלו מהפך ב-1:4 מול ניימיכן. ויטסה נקלעה לפיגור בדקה ה-49 משער של מיקל דולאנד, אבל אז דסה סידר את השוויון לקפטן דניליו דוקי בדקה ה-54, וכבר בדקה ה-57 הכין את שער המהפך לאלויס אורוז.

בהמשך השלים אורוז צמד (80), והמחליף תומאס בויטניק קבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן. דסה השלים 90 דקות, וקבוצתו רשמה ניצחון ליגה ראשון אחרי ארבעה מחזורים ובלמה את המפולת ששלחה אותה עד למקום השישי. בליגה ההולנדית.

אלי דסה חוגג שער של ויטסה. Dennis Bresser/Soccrates, GettyImages
בישול אחרי בישול. אלי דסה/GettyImages, Dennis Bresser/Soccrates

* בליגת המשנה בספרד, שון וייסמן פתח בהרכב ויאדוליד והעלה את קבוצתו ל-0:1 על אמורבייטה בדקה ה-14 עם בעיטה חזקה לרשת מתוך הרחבה. זהו שער הליגה ה-13 של החלוץ הישראלי העונה. קבוצתו עלתה ל-0:2 כעבור חמש דקות.

* סלטיק לא הצליחה להשאיר מאחוריה את ההדחה המאכזבת מהקונפרנס ליג נגד בודו גלימט הנורבגית, וסיימה ב-0:0 מול היברניאן בליגה הסקוטית. ליאל עבדה פתח ב-11 והשלים 90 דקות, ניר ביטון נותר על הספסל.

* אופיר מרציאנו לא שותף בהפסד של פיינורד 2:1 מול אלקמאר.

* רותם קלר שיחק מחצית כמחליף בהפסד של דיושג'ור 3:0 לפץ' בליגה השנייה בהונגריה. קבוצתו עדיין במקום הראשון עם שבע נקודות יתרון על פני המדורגת שלישית.

* יונתן כהן פתח ושיחק 56 דקות בהפסד 1:0 של פיזה לרג'ינה בליגה השנייה באיטליה. ג'רמי מנז כבש את שער הניצחון כבר אחרי 12 דקות, קבוצתו של הישראלי ממשיכה לאבד גובה והיא עם ניצחון בודד בשמונת המשחקים האחרונים.

* באוסטריה, אליאל פרץ ותאי בריבו פתחו בהרכב וולפסברגר והוחלפו בדקה ה-71 בהפסד 1:0 לאוסטריה וינה. הקבוצה של הישראלים איבדה את המקום השני בטבלה לשטורם גראץ.

* ביברס נאתכו פתח והוחלף במחצית בדרבי הגדול של בלגרד, בו פרטיזן נכנעה 2:0 לכוכב האדום ונחלה הפסד ליגה ראשון העונה. שני השערים הובקעו במחצית הראשונה, וכעת פרטיזן מובילה את הטבלה בפער של שתי נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully