וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של סולומון על עתידו: "לא נכון לפנות עכשיו בבקשות"

27.2.2022 / 13:42

למרות שמכבי תל אביב גיששה, הקשר ששב לישראל יתאמן עם מכבי פתח תקוה. שלומי בן עזרא לוואלה! ספורט: "הכל מאוד טרי, נחכה כמה ימים ונראה מה עושים. מודים להרבה אנשים טובים על העזרה שהוא קיבל כדי לחזור לארץ"

בווידאו: כ-150,000 פליטים ברחו מאוקראינה למדינות השכנות/צילום: רויטרס

מנור סולומון ממתין להסדרת הנושא הביטוחי שלו כדי להתחיל להתאמן מחר (שני) בשורות מכבי פתח תקוה. שחקן שחטאר דונייצק, שנחת לפנות בוקר בישראל, ינוח היום מכל התלאות שעבר מאז יום חמישי, עת עזב את קייב מערבה לכיוון הגבול עם פולין, והחל ממחר הוא כבר רוצה לשוב להתאמן כשההעדפה שלו היא לעשות זאת במועדון ממנו נמכר לשחטאר. סולומון יתגורר בתקופה הקרובה בבית הוריו, כך שהמקום הכי קרוב אליו לאימונים הוא מתקן האימונים של מכבי פתח תקוה.

מנור סולומון אחרי המסע מאוקראינה לפולין. אינסטגרם, manorsolomon, אתר רשמי
יתאמן במכבי פ"ת. סולומון/אתר רשמי, אינסטגרם, manorsolomon

סוכנו של סולומון, שלומי בן עזרא ששב איתו לפנות בוקר בטיסה מוורשה, אמר לוואלה! ספורט: "יש הרבה אנשים טובים שאנחנו מודים להם על הסיוע שקיבל מנור כדי לעבור את הגבול ולהגיע לארץ. זה לא הזמן ולא המקום לבוא בביקורת כלפי מישהו, אלא רק להסתכל על הטוב ועל זה שמנור נמצא בארץ. אנחנו מקווים ומתפללים לכך שכל היהודים והישראלים יעזבו בשלום את אזורי הלחימה באוקראינה ויוכלו להגיע לכאן לישראל למקום בטוח".

בן עזרא סיפר כי המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ברק יצחקי שוחח במהלך סוף השבוע עם שותפו, סוכן השחקנים גלעד קצב, והתעניין בשלומו של סולומון, אבל לכולם היה ברור כי השחקן יעדיף להתאמן ולשמור על כושר במכבי פתח תקוה.

בכל הקשור לעתידו של סולומון, אין בשלב זה דחיפות מצדו לבדוק מה מעמדו והאם הוא יכול לעבור לקבוצה אחרת. "הכל עדיין מאוד טרי. אנחנו רק ביום הרביעי למלחמה שם וזה לא יהיה נכון עכשיו כבר לפנות ולבקש בקשות כאלה. נחכה עוד כמה ימים ונראה מה עושים. כרגע מנור רוצה רק לחזור ולהתאמן", אמר בן עזרא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully