וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ברדה: "מכבי תל אביב הביאה את אירופה לישראל"

מאמן הפועל נוף הגליל לקראת המשחק בשני (20:15, ספורט1): "לפעמים גם אני שואל את עצמי מאיפה אני מביא את האופטימיות". על היריבה: "שחקנים שלא משחקים אצלה יכולים להיות פקטור בכל קבוצה בליגה"

תקציר: בני סכנין - הפועל נוף הגליל 0:2/ספורט1

הפועל נוף הגליל, שנאבקת על חייה בליגת העל, תחל מחר (שני, 20:15 בספורט1) את סדרת המשחקים שלה מול שלוש הגדולות כאשר תארח את מכבי תל אביב באצטדיון גרין. בשני מחזורי הסיום של העונה הסדירה תצא הקבוצה למשחק חוץ נגד מכבי חיפה בסמי עופר ולאחר מכן תארח את הפועל באר שבע, במשחק שינעל את הסיבוב השני.

המאמן שי ברדה נכח בחמישי האחרון בבלומפילד וצפה במשחקה של מכבי תל אביב נגד פ.ס.וו איינדהובן במסגרת הקונפרנס ליג: "ראיתי את המשחק ביום חמישי ומכבי תל אביב זה מועדון אירופי לכל דבר", אמר ברדה לקראת ההתמודדות מחר. "זו קבוצה מאוד מוכשרת, קבוצה שגם השחקנים שלא משחקים אצלה, יכולים להיות פקטור בכל קבוצה בליגת העל. משחק קשה מאוד, מאתגר, אבל בשביל זה אנחנו פה, בשביל אתגרים כאלה. זו קבוצה יוצאת מגדר הרגיל, מכבי תל אביב הביאה את אירופה לישראל".

על סדרת המשחקים נגד הגדולות: "אני מסתכל על כדורגל בצורה קצת אחרת. אנחנו הולכים לשחק מול קבוצות שהתקציב שלהן הוא לעיתים פי 10 מנוף הגליל, אבל זה הזמן להביא אספקטים אחרים. מצד אחד לא לאבד את הדרך שלנו, מה שקרה במשחק נגד סכנין. צריכים לחזור להיות קומפקטיים, לחזור להיות קבוצה לוחצת ועובדת. מול קבוצות אחרות יש אלמנטים מאתגרים לא פחות".

שי ברדה מאמן הפועל נוף הגליל. אודי ציטיאט
עדיין אופטימי. ברדה/אודי ציטיאט

המאמן המשיך בהתייחסות ספציפית למשחק נגד מכבי תל אביב: "במשחק כזה אנחנו צריכים לראות איך מצד אחד אנחנו שומרים על הדרך שלנו, ומצד שני מביאים את הקבוצה במומנטום מנטלי מספיק חזק, כי אנחנו הולכים לשחק מול אצטדיונים מלאים בשלושת המשחקים הקרובים ויש פה יותר עבודה מנטלית".

ברדה נשאל מהיכן הוא שואב את האופטימיות לגבי הישארות הקבוצה בליגה והשיב: "אני מקבל את האופטימיות מהמועדון, מההנהלה, מהרצינות של השחקנים. אני מאוד שמח שהגעתי למקום הזה. לפעמים אני גם שואל את עצמי מאיפה אני מביא את האופטימיות, ואני מאמין שאם אתה בא בטוב, אז קורים דברים טובים. החבר'ה עובדים בצורה בלתי רגילה והמועדון נותן את כל מה שהוא יכול לתת ולפעמים זה שווה הרבה יותר מכסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully