וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ במ.ס אשדוד: "אסור להסתבך במאבקי התחתית"

27.2.2022 / 7:41

ההפסד למכבי נתניה הסעיר את עיר הנמל: "חייבים עוד נקודות כדי שהפלייאוף התחתון לא יהיה סיוט". על ההחמצות של כנעאן: "הוא צריך לסמוך על עצמו יותר". דו"ח השיפוט ציין קללות רבות של בן זקן לעבר השופט: "אפס מאופס"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה 3:1/ספורט1

לחץ לא קטן במ.ס. אשדוד אחרי ההפסד הביתי אתמול (שבת) למכבי נתניה (3:1). בקבוצה לא רגועים בכלל בנוגע לתחתית שמתקרבת אל אשדוד. "אם עד לפני משחק או שניים חשבנו על הפלייאוף העליון, עכשיו צריך לעשות נקודות כדי לא להיכנס לפלייאוף התחתון עם סיכוי לרדת ליגה. חייבים עוד נקודות בשני המשחקים שנותרו כדי שהפלייאוף התחתון לא יהיה סיוט".

באשדוד מסמנים כעת את המשחק מול מכבי פתח תקווה בשבת כמשחק בו הקבוצה חייבת לקחת שלוש נקודות. למכבי פתח תקוה צפוי ביום רביעי משחק גביע בטרנר ובאשדוד מקווים שהיריבה שלהם תגיע בשבת קצת תשושה פיזית ומנטלית כדי שאפשר יהיה להכניע אותה ולקחת שלוש נקודות חשובות במיוחד. "אסור לנו להסתבך במאבקי תחתית בפלייאוף התחתון", הדגישו בקבוצה אמש.

רן בן שמעון, מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
בן זקן מאמין בו. בן שמעון/ברני ארדוב

בדו"ח השיפוט נכתב שג'קי בן זקן קילל את השופט לאורך המשחק, ובין היתר אמר: "יא אפס מאופס, בושה, שיפוט חלש, יא אפס, יא ערס, מכבי נתניה לא צריכים את העזרה שלך".

בפן המקצועי, בן זקן מאמין שרן בן שמעון יידע להוציא את הקבוצה מהבוץ בו היא שקועה ויצליח לחלץ אותה לפני שהיא תסתבך במאבקי ההישרדות. בקבוצה חיכו לשובו של יואב ג'רפי זמן רב אבל השוער עדיין לא כשיר לגמרי וכבר בפתיחת המשחק אתמול הוא החליק ולא הצליח להגיע לכדור שבעט לעברו ממרחק איגור זלטאנוביץ'. בהמשך אשדוד היתה יכולה לספוג גם את השני, אבל במחצית השנייה היא כבר היתה טובה יותר מנתניה ובכל זאת לא הצליחה להשוות אחרי כמה החמצות ובראשן אלה של חמודי כנעאן שהיה צריך לסיים אתמול עם צמד.

"חמודי צריך לקחת עוד חצי שנייה לסדר לעצמו בעיטה נוחה ברגל ימין במקום למהר ולבעוט ברגל שמאל כדורים קלים לשוער", אמרו אמש באשדוד. "אבל הוא עוד צעיר והוא ילמד שהוא צריך לסמוך על עצמו יותר ולהאמין ביכולות שלו".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully