וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה מתמוגגת מהרכש של ינואר: "עשינו החתמות משמעותיות"

המלאבסים הביסו 1:4 את חדרה ומרוצים מהתרומה של ניקולאסקו, מחרמיץ', הופמייסטר ושחר. קלינגר מצנן את ההתלהבות: "זה רק עוד צעד"

תקציר ה-1:4 של מכבי פתח תקוה על הפועל חדרה/ספורט1

מכבי פתח תקוה רשמה אמש (שבת) את ניצחונה הגדול ביותר העונה, אחרי שהביסה בחוץ 1:4 את הפועל חדרה. המלאבסים צברו שלוש נקודות חשובות במלחמת ההישרדות שלהם בליגה וצמצמו לפחות זמנית את הפער משלוש הקבוצות שנאבקות כרגע בתחתית, נוף הגליל ושתי הירושלמיות. למרות הניצחון הגדול וארבעת השערים שהבקיעה פתח תקוה, ביקש המאמן ניר קלינגר משחקניו לשמור על איפוק ולא לחגוג יותר מדי, בעיקר בשל העובדה שהקבוצה עדיין מדורגת במקום האחרון.

שניים שבלטו אמש וקיבלו הרבה מחמאות הם החלוץ המולדבי יון ניקולאסקו שכבש ובישל עוד צמד וגם השוער אריק ינקו, שבמספר עצירות חשובות מנע מהפועל חדרה לחזור למשחק. בפתח תקוה הביעו שביעות רצון מהשתלבותם של כל שחקני הרכש שהגיעו בינואר. הבלם הבוסני אדי מחרמיץ' נראה טוב בחלק האחורי, עידו שחר ויואב הופמייסטר קיבלו את המושכות בקישור האחורי ואבובאקר דומביה ובעיקר ניקולאסקו המולדבי, מספקים במחזורים האחרונים שערים ותורמים המון בחלק ההתקפי.

רובי לבקוביץ' שוער הפועל חדרה מול יון ניקולאסקו שחקן מכבי פתח תקוה. שלומי גבאי
בינגו. ניקולאסקו/שלומי גבאי

ביום רביעי תצא פתח תקוה למשחק חוץ נגד הפועל באר שבע, בגומלין של משחקי רבע גמר גביע המדינה. במשחק הראשון ניצחו המלאבסים 0:1 ובקבוצה מאמינים שאפשר וצריך להמשיך במומנטום החיובי גם בגביע, במטרה להגיע למעמד חצי הגמר.

"זה כבר משחק שני ברציפות שאנחנו מגיעים מוכנים וזה ניכר", אמר אמש בסיום המאמן ניר קלינגר. "אנחנו עובדים קשה מאוד והשחקנים מגיבים טוב. הניצחון הגיע לנו, אבל אנחנו עדיין במקום האחרון ולא יוצאים מגדרנו, נשארים מחוברים לקרקע וזה רק עוד צעד. כמאמן, אני צריך לשמור על זה שלשחקנים שלי תהיה אמונה, תשוקה ושייראו כמו קבוצה חיה. אני מקווה שניראה ככה גם ביום רביעי בגביע ובמשחק הליגה הבא ביום ראשון".

על שחקני הרכש שהגיעו בינואר: "עשינו רכש משמעותי כדי לשנות את המומנטום ואני חושב שכל אחד מהם תורם את החלק שלו לקבוצה, ועדיין אני נזהר ואומר שזה לא מספיק לנו ואנחנו עדיין במקום האחרון וצריכים להמשיך לטפס למעלה. אנחנו במקום האחרון וזה צריך להדהד לנו כל הזמן, רוצים לצאת משם ואנחנו בדרך, צריכים להיות צנועים, להישאר מתוחים וככה להגיע למשחקים".

עוד בוואלה!

ניצחון חוץ ראשון: מכבי פתח תקוה חיממה את התחתית עם 1:4 על הפועל חדרה

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מאמן מכבי פתח תקוה. שלומי גבאי
הרגיע את השחקנים. קלינגר/שלומי גבאי

המגן תומר לוי, שהפך במשחקים האחרונים לשחקן הרכב קבוע ואמש אף כבש שער חשוב, הוסיף בסיום: "אנחנו לא מתעסקים במה שאומרים עלינו או ברעשי רקע אחרים. אנחנו מתרכזים בעצמנו ועושים התאמות ממשחק למשחק. יש מגמת שיפור גדולה וחשוב לייצר מומנטום והמשכיות. יש לנו עוד מטרות רבות העונה ואני מקווה שנעמוד בהן. אנחנו בסיטואציה שלא היינו בה בשנה שעברה, צריך להביא ניסיון, להביא אופי מסוים, כי אנחנו בהישרדות על החיים שלנו. אני שמח שרואים את השיפור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully