וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה לא קלע ב-23 דקות, וושינגטון הפסידה 92:86 בקליבלנד

הוויזארדס בזבזו עוד יום התקפי פנטסטי של קייל קוזמה (34 נקודות ושיא קריירה של 8 שלשות) וספגו הפסד נוסף במשחק צמוד. אבדיה רשם משחק פושר, וסיים ללא נקודות לראשונה אחרי כמעט 9 חודשים

דני אבדיה מדבר לקראת החזרה של וושינגטון מהפגרה/האתר הרשמי של וושינגטון

קצת יותר מ-24 שעות אחרי הפסד לסן אנטוניו במשחק נטול הגנות, וושינגטון הפסידה שוב, הפעם בדרך אחרת לחלוטין. בקרב חפירות עצבני ומתסכל, הם נכנעו 92:86 לקליבלנד בחוץ וירדו למאזן 33:27, הרחק מהמקום המוביל לפלייאוף. הוויזארדס נותרו ללא ניצחון מאז החזרה מפגרת האולסטאר וסופרים בסך הכל שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים.

עבור דני אבדיה, זה היה לילה מתסכל גם ברמה האישית. אחרי שישה משחקים רצופים בהם קלע בספרות כפולות, הפורוורד הישראלי סבל מיום התקפי חלש ביותר, וסיים 23 דקות מהספסל ללא נקודות (0 מ-4 מהשדה כולל 0 מ-2 מהשלוש), 5 ריבאונדים, שני אסיסטים, חטיפה, 3 איבודים ו-4 עבירות. זו הייתה הפעם הראשונה מאז ה-12 ביוני 2021 שהוא לא קולע במשחק בו הוא לוקח חלק.

שחקן קליבלנד קאבלירס קווין לאב נשמר על ידי שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. רויטרס
ערב שהוא ירצה לשכוח. אבדיה מול קווין לאב/רויטרס

הוויזארדס הגיעו תשושים למשחק באוהיו, אחרי שתי הארכות ודרמה מול סן אנטוניו בבית בלילה הקודם. העייפות ניכרה על כולם למעט שחקן אחד: קייל קוזמה, שהמשיך את העונה הפנטסטית שלו עם עוד משחק משובח. קוזמה קלע 34 נקודות, הפגיז שיא קריירה של 8 שלשות מ-11 ניסיונות והוסיף גם 13 ריבאונדים, אבל בסופו של דבר פישל בדקות ההכרעה כמו יתר חבריו.

הוויזארדס דווקא היו בשליטה ברוב שלבי המשחק והובילו ב-9 בשלהי הרבע השלישי, אבל כמו במשחק מול סן אנטוניו, החטיאו פעם אחר פעם בהתקפות קריטיות במשחק, ונתנו לקאבס לרוץ 16:26 ברבע האחרון בדרך לניצחון שבא אחרי שלושה הפסדים רצופים, והעלה אותם למאזן 24:36.

עוד בוואלה!

ילדי הירח: הכוכבים העולים החדשים של ה-NBA בדרך להתפוצץ

לכתבה המלאה
קייל קוזמה, וושינגטון וויזארדס. Justin Casterline, GettyImages
לוהט. קוזמה/GettyImages, Justin Casterline

לאורי מרקאנן היה הקלע הבולט בשורות המנצחת עם 23, ג'ארט אלן שלט מתחת לסלים וסיים עם 18 ו-14 ריבאונדים, וג'די אוסמאן קלע 19 מהספסל. מנגד, למעט קוזמה הוויזארדס קיבלו הבלחות מדניאל גאפורד (14), קנטביוס קולדוול פופ (13) ורוי האצ'ימורה (10), אבל יחפשו את הניצחון הראשון מאז הפגרה במשחק הבא, מול דטרויט בלילה שבין שלישי לרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully