וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי אלטמן כבש שער בכורה במהפך של א.א.ק לרנקה

הישראלי נכנס בפיגור של 1:0, הפך עם פנדל בדקה ה-68 והיה שותף לניצחון ביתי 1:3 על א.א.ל לימסול. בוריס קליימן שמר על שער נקי עבור וולוס, רפאלוב הוחלף באנדרלכט

ערן זהבי חלוץ פ.ס.וו איינדהובן מעניק את החולצה שלו לאוהדי מכבי תל אביב/ספורט1

עומרי אלטמן כבש הערב (שבת) את שער הבכורה שלו במדי א.א.ק לרנקה, שחזרה לנצח אחרי שבעה משחקים עם 1:3 ביתי על א.א.ל לימסול. הקשר הישראלי נכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה, כשקבוצתו בפיגור 1:0, ראה את חוסה רומו הוונצואלני משווה (52) וקוטע למארחת בצורת של 450 דקות ואז דייק בעצמו מהנקודה הלבנה והשלים מהפך. רומו חגג את השני שלו וסגר עניין בדקה ה-86.

עומרי אלטמן שחקן א.א.ק לרנקה. א.א.ק לרנקה, אתר רשמי
ברוך הבא לקפריסין. עומרי אלטמן/אתר רשמי, א.א.ק לרנקה

* בוריס קליימן שמר על שער נקי ב-0:0 של וולוס בחוץ מול פנאיטוליקוס בליגה היוונית, שם קבוצתו נמצאת במקום ה-10.

* ליאור רפאלוב הוחלף בדקה ה-63 ב-0:0 של אנדרלכט בחוץ נגד לובן. קבוצתו של הישראלי נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים והיא במקום הרביעי, מרחק 12 נקודות מהמפסגה.

* גידי קאניוק שיחק 90 דקות ב-1:1 של צ'ונבורי מול בנגקוק יונייטד בליגה התאילנדית. קבוצתו במקום הרביעי עם 36 נקודות אחרי 23 מחזורים.

* ג'וזף גנדה חזר מפציעה ושיחק 20 דקות כמחליף בניצחון החוץ של אדמירה 0:2 על ריינדורף אלטאך בקרב בין שתי האחרונות בליגה האוסטרית. עילאי אלמקייס נותר על הספסל.

* אמיר ריאן שיחק מחצית כמחליף בתבוסה של פרדוביצה 4:0 בחוץ מול ויקטוריה פלזן בליגה הצ'כית. זו ההופעה השנייה של הקשר בן ה-19 מאז הצטרף לפני כשבועיים.

* סינטאיהו סלליך לא שותף ב-0:2 הביתי של גנצ'לרבירלי על בליקסירספור בליגה הטורקית השנייה. בלסינג אלקה, אקס מ.ס. אשדוד, כבש את שני השערים.

* אסף צור נותר על הספסל של אנורתוזיס פמגוסטה ב-2:2 בחוץ מול אפולון לימסול, מוליכת הליגה הקפריסאית. אנורתוזיס החמיצה פנדל בדקה ה-97 (עאמר וורדה המצרי) ונותרה במקום הרביעי עם 38 נקודות, אחת פחות מא.א.ק של אלטמן.

* ניר ברדע ישב על הספסל של הונבד ב-0:0 מול אקדמיית פושקאש בליגה ההונגרית.

* עמית ביטון לא נכלל בסגל של קבוצתו החדשה ברואה, שסיימה ב-1:1 מול בוטב פלובדיב בליגה הבולגרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully