וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופר ליג קמה לתחייה: נשיא יובנטוס יכריז השבוע על הקמתה

דיווח: אנדראה אניילי יודיע ביום רביעי, באישור ראשי ריאל מדריד וברצלונה, על הקמתה המחודשת של הליגה שבפורמט המחודש לא יהיו בה שריונים למועדונים הגדולים

סיכום שבוע 24.2/ספורט1

אנדראה אניילי, יו"ר יובנטוס ומי שביחד עם פלורנטינו פרס מריאל מדריד עומד מאחורי רעיון הסופר ליג, צפוי להכריז על הקמתה המחודשת של הליגה בשבוע הבא, כך פורסם היום (שבת) ב"טלגרף".

בניגוד לרעיון העבר שכידוע נפל תוך מספר ימים, הפעם בכוונת מועדוני העל יובנטוס, ריאל מדריד וברצלונה היא להודיע על הקמת "סופר ליג" שבה הכניסה לליגה תהיה בהתאם להישגים הספורטיביים, כך שלא יהיה מדובר במועדון סגור שמבטיח כרטיס כניסה שנתי ל-12 מועדונים כפי שתוכנן תחילה, אולם מטרת המועדונים היא לגייס סכומי עתק ולהעשיר את קופת כל המועדונים המשתתפים באמצעות כספי פרסום וזכויות שידור, כך ש"יגיע השינוי המיוחל שחיכו לו", לפי הכתוב בדיווח.

סופר ליג, הלוגו. מתוך טוויטר, צילום מסך
צפויה הכרזה מחודשת על הקמת הסופר ליג/צילום מסך, מתוך טוויטר

אניילי צפוי להכריז על ההקמה המחודשת ביום רביעי, 2 במרץ, וזאת לאחר שרק בתחילת השבוע פורסם על כוונת ראשי יובנטוס, ריאל מדריד וברצלונה לקיים בקיץ בארצות הברית טורניר שיתחרה ב"גביע האלופות הבינלאומי" שהתקיים באמריקה בשנים האחרונות ובו השתתפו מועדוני על רבים. לפי אותו דיווח, לטורניר בארצות הברית גם מילאן הוזמנה על ידי שלושת מועדוני העל.

כזכור, רעיון הסופר ליג המקורי הוביל לפרישת תשעת המועדונים הנוספים - ארסנל, טוטנהאם, מנצ'סטר סיטי ויונייטד, ליברפול, צ'לסי, אתלטיקו מדריד, מילאן ואינטר - ואף הגיע עד לערכאות משפטיות כאשר בית המשפט בספרד הורה לבטל את הסנקציות שהטילה אופ"א, שמנסה להילחם ברעיון המהפכני כדי שלא תיפגע ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully