וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקה ה-94: נאפולי ניצחה 1:2 את לאציו ועלתה לפסגה

פדרו איזן עבור האורחת בדקה ה-88, אך פביאן כבש רגע לפני הסיום והעלה את קבוצתו לראשות הטבלה. אינסינייה הבקיע ראשון (62). רומא ניצחה מפנדל בדקה ה-99, דור פרץ לא שותף בהפסד ונציה, שנכנעה לשלושער של סימאונה

תקציר: לאציו - נאפולי 2:1/ספורט1

המחזור ה-27 באיטליה נמשך הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים שכולם התחילו באיחור של חמש דקות, כחלק מהתמיכה האיטלקית באוקראינה. דור פרץ לא שותף בהפסד של ונציה לוורונה, רומא השיגה ניצחון דרמטי בספציה ונאפולי עלתה לפסגה עם 1:2 דרמטי על לאציו.

לורנצו אינסינייה, שחקן נאפולי חוגג. רויטרס
לא במגרש הביתי, לא בפנדל. אינסינייה חוגג/רויטרס

לאציו - נאפולי 2:1

אחרי שמילאן ואינטר איבדו שתי נקודות יקרות, נאפולי ניצלה את המתנה שקיבלה, קטעה רצף של שתי תוצאות תיקו ושבה לראשות הטבלה. הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי הגיע במצב רוח מעט ירוד אחרי ההדחה מאירופה בידי ברצלונה, אך היא הצליחה להשאיר את ההפסד מאחוריה ויצאה מהאולימפיקו עם שלוש נקודות קריטיות נגד האקס מאוריציו סארי. אחרי שששת שערי הליגה הראשונים שלו העונה הגיעו רק במשחקי בית ורק מהנקודה הלבנה, הפעם הקפטן לורנצו אינסינייה גיוון עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה בדקה ה-62. שער נוסף של הקפטן נפסל שבע דקות מאוחר יותר בגלל נבדל, ובדקה ה-88 פדרו רודריגס שבר את הלבבות של האורחת עם בעיטה חזקה לרשת ושער שוויון דרמטי. עם זאת, המילה האחרונה הייתה של ספרדי אחר, פביאן רואיס, שהבקיע בדקה ה-94 את שער הניצחון עם השער השלישי במשחק שמגיע מחוץ לרחבה. נאפולי כעת צמודה למילאן עם 57 נקודות ועם שתי נקודות יותר מאינטר השלישית, לה משחק חסר. לאציו, לעומת זאת, מדורגת במקום השביעי בלבד, שבע נקודות מתחת למקום שמוביל לליגת האלופות.

עוד בוואלה!

לא רוצות אליפות? מילאן פישלה עם 1:1 ביתי מול אודינזה, אינטר שוב מעדה

לכתבה המלאה
טמי אברהם חלוץ רומא. Alessandro Sabattini, GettyImages
ערבוביית ענק, פנדל ושער ניצחון בדקה ה-99. אברהם/GettyImages, Alessandro Sabattini

ספציה - רומא 1:0

ז'וזה מוריניו, מאמן רומא, הורחק משני משחקים בעקבות טענות נגד השיפוט. היום קבוצתו התקשתה בלעדיו, אבל בסופו של דבר ניצחה 0:1 וזה קרה אי שם בדקה ה-99 מכדור עונשין מדויק של החלוץ טמי אברהם. ארבעה משחקים רצופים בכל המסגרות לא ניצחו הג'אלורוסי, אבל הם פגשו את ספציה בדיוק בזמן מבחינתם - המארחת גם היא הגיעה אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, והיום ספגה הפסד שלישי ברצף בשניות הסיום. הפנדל לטובת רומא נפסק בעקבות רגל גבוהה שפגעה בראשו של ניקולו זאניליו בתוספת הזמן ומנעה ממנו להבקיע, אולם היה זה אברהם שדייק מ-11 מטר ושמר על קבוצתו בתמונת המאבק על הכרטיסים למפעלים האירופיים ובמרחק שש נקודות מיובנטוס שבמקום הרביעי המוביל לליגת האלופות.

ג'ובאני סימאונה, חלוץ ורונה. Emilio Andreoli, GettyImages
שבר בצורת. סימאונה/GettyImages, Emilio Andreoli

ורונה - ונציה 1:3

אחרי שכבש צמד במשחק הקודם בין הקבוצות, ג'יו סימאונה התעלה על עצמו עם שלושער בו שבר שיא אישי. הארגנטינאי הגיע למשחק אחרי בצורת של שמונה משחקים, אותה עצר בדקה ה-54 עם שערו הראשון. החלוץ הכפיל את התוצאה כעבור 10 דקות, ולאחר שדויד אוקרקה צימק את התוצאה בדקה ה-81, סימאונה השלים שלושער בדקה ה-89.

עם שלושת השערים שהוסיף למאזנו, סימאונה הגיע ל-15 שערי ליגה, שיא אישי, והוא כעת מוביל את טבלת הכובשים הארגנטינאים העונה בחמש הליגות הבכירות. דור פרץ לא שותף אצל המפסידה, שנשארה מתחת לקו האדום.

משחק נוסף

טורינו - קליארי 2:1

לקליארי: ראול בלאנובה (21), אלסנדרו דיולה (62). לטורינו: אנדראה בלוטי (54)

המחזור ה-27 יגיע לסיומו ביום שני עם המפגש בין אטאלנטה לסמפדוריה (21:50).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully