וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

14 ו-9 לאבדיה, וושינגטון הפסידה לספרס בתום שתי הארכות

רק קוזמה שיחק יותר מהישראלי בוויזארדס, שנכנעו בבית 157:153. הפורוורד הוסיף 2 חטיפות וחסימה, טריפל דאבל למארי מנגד

דני אבדיה מדבר לקראת החזרה של וושינגטון מהפגרה/האתר הרשמי של וושינגטון

וושינגטון וויזארדס ניצחה והפסידה לסירוגין בששת המשחקים האחרונים שלה לפני פגרת האולסטאר, והלילה (בין שישי לשבת) המשיכה את המגמה במשחק החזרה שלה מהפגרה כשלא הצליחה לרשום ניצחון שני ברציפות, ונכנעה בבית 157:153 לסן אנטוניו ספרס בתום שתי הארכות. דני אבדיה שיחק 37 דקות ובהן קלע 14 נקודות, הוריד 9 ריבאונדים, חטף שני כדורים וחסם זריקה אחת, בנוסף ל-3 איבודי כדור.

מבין שחקני הוויזארדס, רק קייל קוזמה בילה יותר זמן על הפרקט מהפורוורד הישראלי, שדייק ב-4/7 לשתיים ו-2/3 מעבר לקשת בדרך למשחק חמישי רצוף שבו הוא קולע בספרות כפולות.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן סן אנטוניו ספרס דז'ונטה מארי. רויטרס
כוכב הספרס הוביל לניצחון. אבדיה שומר על מארי/רויטרס

במשחק שהיה צמוד יחסית לכל אורכו, סן אנטוניו כמעט ברחה עם ריצת 0:11 ברבע האחרון, אך המארחת השיבה ב-0:8 משלה ודז'ונטה מארי החטיא ניסיון להכריע בזמן החוקי, דבר שקרה לו שוב בסיום ההארכה הראשונה. עם זאת, גארד הספרס חזר מהופעת האולסטאר הראשונה שלו עם טריפל דאבל שהביא את גרג פופוביץ' מרחק ניצחון אחד מהשוואת שיא כל הזמנים למאמן ב-NBA, בו מחזיק דון נלסון עם 1,335.

31 נקודות, 14 אסיסטים ו-13 ריבאונדים היו למארי, כאשר קלדון ג'ונסון הוביל את קלעי המנצחת עם 32 ויאקוב פלטל תרם 28 ו-11 ריבאונדים. קוזמה הוליך את הוויזארדס עם 36 נקודות, קנטאביוס קולדוול-פופ הוסיף 24 וראול נטו סיים עם 22.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully