וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל אשדוד ניצחה את רמת השרון

עודכן לאחרונה: 25.2.2022 / 20:11

האשדודים צימקו את הפער בפסגה לנקודה אחת אחרי 31:35, מ.ס. חולון ניצחה 25:30 את הפועל ראשון לציון, מכבי ראשון לציון הביסה את קרית מוצקים

הפועל אשדוד פגשה את המוליכה א.ס. רמת השרון פעמיים העונה ונוצחה, אבל היום (שישי) מחזיקת גביע המדינה ניצחה 31:35 וצימקה את הפיגור מהפסגה לנקודה בלבד - כך שהמאבק על יתרון ביתיות לאורך כל סדרות הפלייאוף נפתח מחדש.

רמת השרון עם הפסד שני בשלושת המשחקים האחרונים. אחרי שני מפגשים שהסתיימו ללא הכרעה, מ.כ. חולון השיגה ניצחון מרשים בחוץ על הפועל ראשון לציון 25:30, והיא כמעט ומבטיחה לעצמה את המקום הרביעי. הפועל ראשון לציון חמישית ורושמת הפסד שישי העונה והשתיים צפויות להיפגש ברבע גמר הפלייאוף, כשכרגע יתרון הביתיות קרוב מתמיד לחולון. האלופה מכבי ראשון לציון לא התקשתה והשיגה ניצחון מוחץ על מכבי קרית מוצקין 24:40, והיא מרוחקת רק שתי נקודות מהפסגה. קרית מוצקין עם הפסד שביעי בבית העליון.

המחזור השביעי בבתים יצא אמש לדרך עם המפגש בין הפועל קרית אונו למכבי דימונה (30:27), שבעקבותיו הקבוצה מהנגב עלתה מעל הקו האדום, אבל היום כבר סדר חדש במשחק הכיסאות בבית התחתון. הפועל חבל אילות גברה 28:33 על מ.כ. באר שבע (2 נקודות), שמעשית איבדה סיכוי לשרוד בליגה הבכירה. א.כ. נס ציונה השיגה ניצחון מרשים על בני הרצליה 26:34. לנס ציונה ולאילות 12 נקודות כל אחת ודימונה עם 11 מתחת לקו האדום. המאבק להימנע מלהיות היורדת השנייה צפוי ללכת עד הסוף בין נס ציונה, דימונה ואילות - שתי האחרונות ייפגשו ביום שלישי לקרב ישיר.

איתי סויסה שחקן הפועל אשדוד בכדוריד. משה דהן, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
התקרבו אל הפסגה. סויסה/אתר רשמי, משה דהן, איגוד הכדוריד

בית עליון

הפועל אשדוד - א.ס רמה"ש 31:35

לפני מפגש הפסגה היה ברור שניצחון של האורחת מבטיח לה את המקום הראשון לפני פתיחת הפלייאוף, אבל אשדוד סגרה פיגור שיכול היה להפוך ל-5 נקודות לאחת בלבד. אשדוד ביצעה לפני המשחק מהלך מעניין, עם צירופו של השוער הסרבי מילאן קוסאנוביץ', שיחליף את איגור ארסיץ'. הרבו לכבוש לאשדוד - ניבו לוי וריסטו וויצ'יץ' 7 כ"א, שחר לוין 6, סויסה, איליץ', גרא וסטלמן 3 כ"א. הרבו לרמה"ש - מושיץ' 9, צ'ורצ'יץ' 5, צרפתי 4. סטויקוביץ' סיים עם 10 עצירות מ-37 זריקות - והבקיע שער.

הפועל ראשון לציון - מ.כ חולון 30:25

במאבק על המקום הרביעי, חולון הרביעית הגיעה ביתרון נקודה על פני הפועל ראשון לציון שבמקום החמישי, ומסיימת את היום בפלוס 3. אחרי שני מפגשים בין השתיים שהסתיימו ללא הכרעה (שיוויון 28:28 ו-29:29), חולון השיגה ניצחון מרשים ובצדק. הרבו לכבוש לחולון - סאביץ' 7, פסו 5, ממן ואור לוי 4 כ"א, פראליצה ואבירן יוסף 3 כ"א, כשגם השוער אורון ברגיל התכבד בשער. כובשים מובילים בהפועל: נדב כהן 5, אראל צייטלר ועוז חממי 4 כ"א.

מכבי ראשון לציון - מכבי קרית מוצקין 24:40

האלופה הקטינה את הפיגור מהפסגה לשתי נקודות (ולנקודה מהמקום השני). ברנקו קנקרש, ירמי סידי ורותם סגל דאגו להעמיד את היתרון במחצית הראשונה על 6 שערים. במכבי העניקו דקות רבות בשער ליאיר ניקולייב הצעיר, שגם הוכיח את עצמו. רותם סגל קבע יתרון 18:28 (43'), ומשם שערים של פולג אסייג ורותם סגל בדקות הסיום הגדילו את היתרון לפלוס 16 - הגבוה ביותר שהושג העונה בליגת ווינר.

בבית התחתון נערכו היום שני משחקים: באר שבע (2 נק') משלימה עם ירידתה לליגה הלאומית עם ההפסד בקיבוץ יטבתה מול חבל אילות (12 נק'). נס ציונה כאמור מנצחת את הרצליה וגם היא עם 12 נק', כך שדימונה שהשיגה אתמול את הנקודה ה-11 שלה שוב יורדת למקום ה-11. בחלק העליון של הבית התחתון, למרות ההפסדים - קרית אונו (18 נק') והרצליה (17 נק') צפויות לסגור כבר בשבוע הבא את עלייתן באופן רשמי לפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully