וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המלחמה: גמר ליגת האלופות הועבר מרוסיה לצרפת

באופ"א הודיעו שהמשחק הגדול שייערך ב-28.5 הועתק מסנט פטרסבורג לסטאד דה פראנס בפריז, בתיווכו של מקרון נשיא צרפת. בנוסף, הקבוצות באוקראינה ורוסיה וגם הנבחרות שלהן ייאלצו לארח באצטדיון נייטראלי עד הודעה חדשה

תקציר ניצחונה של ברצלונה 2:4 על נאפולי/ספורט1

אחרי הדיווחים על כך שגמר ליגת האלופות יועתק מרוסיה בגלל המלחמה, עכשיו זה הפך להיות רשמית: הגמר הגדול שמתוכנן ל-28 במאי הועבר מסנט פטרסבורג שברוסיה לסטאד דה פראנס בפריז. באופ"א שקלו את הנושא בימים האחרונים בעקבות הפלישה של רוסיה לאוקראינה וכעת החליטו לעשות את הצעד הזה.

גמר ליגת האלופות 2021, הגביע המוענק לזוכה. רויטרס
המשחק הגדול ייערך בפריז/רויטרס

בהודעה שהוציאה אופ"א נכתב כי "הארגון מודה לעמנואל מקרון נשיא צרפת על שיתוף הפעולה שלו והתמיכה שלו בהעברת המשחק החשוב לצרפת. בנוסף, אופ"א הודיעה שקבוצות מרוסיה ואוקראינה, כולל הנבחרת הלאומית של שתי המדינות, ייאלצו לארח משחקים במסגרת אופ"א באצטדיונים נייטראליים עד הודעה חדשה. המשמעות היא שרוסיה לא תוכל לארח בחודש הבא (24.3) על אדמתה את המשחק בחצי גמר הפלייאוף נגד פולין ותצטרך למצוא אצטדיון חלופי.

כזכור, פתיחת הליגה באוקראינה נדחתה בחודש לפחות אחרי שהייתה אמורה להתחדש היום. ביורוליג כבר הודיעו שכל המשחקים במעורבות הקבוצות הרוסיות נדחו ובהמשך ייתכן שתהיינה סנקציות נוספות בהתאם להתפתחויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully