וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הגדולה חוזרת, צ'אבי: "השחקנים מתחילים להבין אותי"

הקטלאנים סיפקו עוד הצגה בעידן צ'אבי עם 2:4 מרשים בנאפולי, המאמן התמוגג משחקניו: "מבינים את הסגנון". דה יונג סחט מחמאות, פיקה: "אם הייתי חלוץ, הייתי כובש 20 שערים בעונה"

תקציר ניצחונה של ברצלונה 2:4 על נאפולי/ספורט1

ברצלונה רשמה אמש (חמישי) הופעה נהדרת וניצחה 2:4 את נאפולי בחוץ כשהיא משלימה 3:5 בסיכום המפגשים בדרך לשמינית גמר הליגה האירופית. גאבי ספג כרטיס צהוב בדקה ה-93, מה שיגרום לו להיעדר מהמשחק הראשון בשמינית הגמר.

צ'אבי מאמן ברצלונה מתראיין. רויטרס
ממש לא פייבוריטים לזכייה? צ'אבי/רויטרס

מאמן ברצלונה צ'אבי אמר אחרי המשחק: "אנחנו פייבוריטים לזכות בליגה האירופית? ממש לא. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד עם כל הצניעות שבעולם, שיחקנו משחק נהדר, אבל אנחנו רק בשמינית, לא זכינו בכלום". המאמן החמיא לפרנקי דה יונג ואמר: "הוא גאון". על המשחק הוסיף צ'אבי: "אני שמח בשביל הקבוצה, על העבודה וההשקעה. שיחקנו כדורגל טוב מאוד. היה משחק של תעוזה ואישיות".

המאמן שיבח את שחקניו ואמר: "חדר ההלבשה מאוחד והיום צברנו הרבה ביטחון. אבל עדיין לא זכינו בשום דבר. אנחנו ברצלונה וזה נורמלי שיש ביקורת. אני כאן כי אני רוצה ללמד את השחקנים שלי, אני חושב שהם מתחילים להבין מה אני רוצה עכשיו. זה הדבר החשוב. אם אנחנו מפסידים או מנצחים, אנחנו משחקים את הסגנון שלנו. זה הכי עושה אותי גאה, ששחקנים מבינים את הסגנון, זו הייתה הופעה נהדרת. אנחנו מתקרבים יותר ויותר למה שאנחנו רוצים".

ג'ורדי אלבה, שכבש את השער הראשון ברגל ימין בתום מתפרצת, אמר בסיום: "בארסה היא תמיד בארסה. היו לנו תקופות קשות ואני בטוח שנעבור עוד כאלה, אבל אנחנו צריכים להיות מאוחדים".

אדאמה טראורה אמר: "אני לא יכול לדבר על מה שקרה באירופה בעבר, אני כן יודע מה שקורה עכשיו. כל שחקן תורם וכולנו יודעים מה המאמן דורש מאיתנו. זו הדרך להתקדם. אני חושב שיש לנו עדיין לאן להתקדם. אני מנסה לתרום את המעט שלי ואני מרגיש שהקבוצה מתקדמת".

ג'רארד פיקה, שכבש את אחד השערים, אמר בהומור אחרי המשחק: "אני תמיד אומר שאם הייתי חלוץ, הייתי כובש 15-20 גולים בעונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully