וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה רוצה לשנות גישה: "בגרסה החדשה שלי, דברים כבר לא נכנסים לי לראש"

הפורוורד הישראלי חזר מפגרת האולסטאר עם תובנות: "מרגיש מלא ביטחון, לומד בכל יום משהו חדש". פורזינגיס עדיין רחוק מקאמבק

דני אבדיה מדבר לקראת החזרה של וושינגטון מהפגרה/האתר הרשמי של וושינגטון

אחרי פגרת האולסטאר, ה-NBA חוזרת לשגרת משחקים. הלילה העונה הרגילה תחודש, ובלילה שבין שישי לשבת יחזור למעגל המשחקים גם וושינגטון ודני אבדיה, שיארחו את סן אנטוניו. לקראת המשחק, אבדיה התראיין לתקשורת האמריקאית וסיפר על השאיפות ל-24 המשחקים שנותרו העונה, בו הוא צפוי להמשיך לקבל דקות מרובות.

"הפגרה הייתה קצרה. זה היה הזמן להיטען באנרגיות מחודשות, להיכנס לכושר עוד יותר טוב. נקווה שנוכל לעשות דברים גדולים במשחקים שנותרו לנו. ב-24 המשחקים האלה יש לנו הזדמנות, אני מתרגש ומרגיש שאנחנו קבוצה ממש טובה", אמר. "באופן אישי, אני רוצה להיות יותר אגרסיבי. את המשחק נגד ברוקלין התחלתי עם 0 מ-5 מהשדה, ובגרסה הישנה שלי יכול להיות שהייתי מפסיק לזרוק אחר כך, אבל עכשיו זה לא נכנס לי לראש. אני מרגיש מלא ביטחון, וזה מצוין עבורי".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
רוצה לנצל את ההזדמנות. אבדיה/רויטרס

אבדיה מסביר ש"אני לומד בכל יום דברים חדשים, ומרגיש שאני משתפר ככל שעובר הזמן. נראה לי שאוהב את עצמי בגרסה המבוגרת שלי, כי אני בטוח שאתקדם המון. לשחקנים הכי טובים בליגה יש מהלך שהם הולכים אליו ועושים אותו בעיניים עצומות, אני גם רוצה להיות כזה".

מי שעדיין לא חוזר הוא קריסטאפס פורזינגיס, שממשיך להמתין להופעת הבכורה בקבוצה החדשה שלו. לפי ווס אנסלד ג'וניור, הלטבי שהגיע בטרייד מדאלאס טרם חזר לאימוני חמש על חמש ו"לא נמהר להחזיר אותו למגרשים, כדי לא לסכן אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully