וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן לאחר התבוסה: "משחק רע, לא היינו שם מבחינה הגנתית"

מאמן מכבי תל אביב ניסה להסביר את התבוסה 109:77 לאנאדולו אפס: "הם קלעו באחוזים מדהימים". עתמאן יצא נגד התקיפה הרוסית

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 59:64/ספורט1

העונה הקשה של מכבי תל אביב נמשכת. האלופה הישראלית קיוותה להפתיע הערב (חמישי) את אלופת המפעל אנאדולו אפס, אך נראתה נורא ואיום והובסה 109:77 על ידי הטורקים. המארחת לא נתקלה בשום התנגדות, ועשתה ככל העולה על רוחה בדרך לשבירת שיא השלשות במפעל (22) כאשר וסילי מיציץ' הוליך אותה עם 20 נקודות ו-10 אסיסטים. אנטה ז'יז'יץ' וסקוטי ווילבקין קלעו 17 כל אחד עבור המפסידה, אך זה לא שינה ערב עגום מאוד מבחינת השחקנים של אבי אבן, שחטפו סטירה מצלצלת במשחק הראשון ביורוליג לאחר פיטוריו של יאניס ספרופולוס.

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן ניסה להסביר בסיום את היכולת הלא טוב של שחקניו: "זה היה משחק קשה נגד קבוצה מוכשרת מאוד שהתפוצצה היום על המגרש קלעה באחוזים נפלאים. היו מדהימים ממש. לא היינו שם הגנתית כדי לעצור ולהאט אותם, נתנו להם להרגיש טוב וזה מה שאנחנו מקבלים, זה היה משחק רע בשבילנו".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן אנאדולו אפס וסילי מיציץ', טיבור פלייס. אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א עמוד האינסטגרם הרשמי, אתר רשמי
הפסד קשה. ווילבקין מול פלייס ומיציץ'/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א עמוד האינסטגרם הרשמי

מאמן אנאדולו אפס ארגין עתמאן דיבר נגד המלחמה בריאיון המחצית של היורוליג והשידור הופסק. לאחר המשחק אמר: "אמרתי עוד לפני המשחק ואני רוצה להגיד שוב, הפסיקו את המלחמה. זה בלתי מתקבל על הדעת שאנשים חפים מפשע, נשים וילדים מתים במלחמה באירופה, הפסיקו את המלחמה".

על המשחק עצמו אמר עתמאן: "זה היה משחק מושלם בשבילנו, רשמנו שיא ביורוליג עם 22 שלשות, בשבילנו זה שיא מדד של הקבוצה. שיחקנו משחק מושלם, גם התקפית נגד מכבי תל אביב ועצרנו את סקוטי ווילבקין וג'יימס נאנלי, לא נתנו סלים קלים לז'יזי'ץ' וריינולדס, שיתפנו את הכדור טוב מאוד, קלענו גם סלים מדהימים. אין לי מה לומר אחרי משחק כזה. הקבוצה שיחקה ב-100 אחוז שלה. יותר טוב מזה? זה בלתי אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully