וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנאדולו אפס הביסה 77:109 את מכבי תל אביב ביורוליג

הצהובים הציגו יכולת נרפית ופיגרו בפער דו ספרתי לאורך כל המשחק. מיציץ' להט (20), תצוגת שלשות ושיא מפעל חדש לטורקים

מכבי תל אביב הובסה הערב (חמישי) 109:77 מול אנאדולו אפס במשחק הראשון ביורוליג לאחר פיטורי יאניס ספרופולוס. הצהובים קיוו לשים מאחור את ההדחה מגביע המדינה ולהפתיע את אלופת המפעל, אך נראו רע מהפתיחה וראו את המארחת בורחת ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, במהלכו קלעו השחקנים של אבי אבן 10 נקודות בלבד. אנאדולו לא באמת נתקלה בהתנגדות וקלעה באחוזים מדהימים תוך כדי שהיא שוברת את שיא השלשות במפעל (22 מ-34) שנקבע ב-2019 על ידי בודצ'נוסט.

וסילי מיציץ' (20 נקודות ו-10 אסיסטים) הוליך את שחקני המנצחת, כאשר אצל מכבי ווילבקין וז'יז'יץ' קלעו 17 כל אחד. בהפסקת המחצית התראיין מאמן אנאדולו אפס ארגין עתמאן, והעדיף להביע את דעתו על המלחמה בין רוסיה לאוקראינה. עתמאן אמר "די למלחמה", אך באמצע דבריו שידור הטלוויזיה בערוץ של היורוליג נקטע.

דרק וויליאמס שחקן מכבי תל אביב. רויטרס
כואב מאוד. דרק וויליאמס/רויטרס

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחת פתחה בצורה אגרסיבית בהגנה והקשתה על הצהובים לפתח התקפות והוליכו 4:11 בתום קצת פחות מחמש דקות. אבי אבן הכניס למגרש את ריינולס, קלויארו ודיברתולומאו, אך ההתקפה של האורחת נותרה תקועה והטורקים ניצלו זאת כדי לעלות ליתרון דו ספרתי. וסילי מיציץ' הוליך את קלעי אנאדולו אפס, שהוליכה בתום הרבע הראשון 10:24.

רבע 2:

ההתקפה של הצהובים נראתה מעט טוב יותר בפתיחת הרבע השני, כאשר האורחים שקלעו 10 נקודות בלבד ברבע הראשון קלעו 11 תוך 4 דקות ו-17 שניות בתוך הרבע השני, והפער ירד לחד ספרתי. אדריאן מורמן קלע שתי שלשות והחזיר את היתרון המקומי לספרות כפולות. מכבי תל אביב הפעילה טוב יותר את אנטה ז'יז'יץ' ברבע הזה, והסנטר הקרואטי הגיע לספרות כפולות. עם זאת, אנאדולו לא עצרה ושמרה על יתרון דו ספרתי. שלשה של רודריג בובואה על הבאזר הורידה את המארחת ביתרון 31:45 להפסקה.

וסילי מיציץ' שחקן אנאדולו אפס. רויטרס
הכי קל שיש. מיציץ'/רויטרס

רבע 3:

מהלך של וסל ועבירה של כריס סינגלטון העלו את אנאדולו ליתרון השיא שלה עד כה בפתיחת הרבע השלישי - 31:48. לארקין קלע פעמיים מעבר לקשת ואבי אבן הזעיק פסק זמן כשההפרש המקומי טיפס ל-21. המארחת הלוהטת לא עצרה, כאשר מכבי תל אביב הנרפית עמדה מהצד והסתכלה על שחקני המארחת מגדילים את הפער מעבר ל-30 הפרש. 47:74 לאנאדולו לקראת הרבע הרביעי.

רבע 4:

בריאנט דאנסטון הוותיק הזכיר נשכחות כשחגג בצבע על האין-הגנה של מכבי תל אביב, כשבצד השני נתן גוף וחסם לא אחת את אנטה ז'יז'ץ' ושאר שחקני הצהובים. הרבע הרביעי, שהיה גארבג' טיים מתחילתו ועד סופו, והטורקים בעיקר הפגיזו מעבר לקשת, כשכמעט כל מה שזרקו השחקנים של ארגין עתמאן - נכנס. 77:109 בסיום לאנאדולו אפס.

שיין לארקין שחקן אנאדולו אפס מול אנטה ז'יז'יץ' שחקן מכבי תל אביב, ג'ון דיברתולומאו. dia images, GettyImages
לא הצליחו להישאר על הרגליים מול לארקין וחבריו. ז'יז'יץ' ודיברתולומאו/GettyImages, dia images

סטטיסטיקה

קלעו לאנאדולו אפס: וסילי מיציץ' 20 (4 מ-5 לשלוש) ו-10 אסיסטים, אדריאן מורמן 17 (5 מ-7 לשלוש), 5 ריבאונדים ו-2 חסימות, שיין לארקין 16 (4 מ-6 לשלוש) ו-6 אסיסטים, רודריג בובואה 13 (3 מ-5 לשלוש) ו-5 אסיסטים, ג'יימס אנדרסון 11 (3 מ-3 לשלוש), אלייז'ה בריאנט 8 ו-6 ריבאונדים, בריאנט דאנסטון 8 ו-2 חסימות, טיבור פלייס 7, כריס סינגלטון 5 ו-5 ריבאונדים, קרונוסלב סימון 2, פיליפ פטרושב 2.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 17 נקודות, 6 אסיסטים ו-3 חטיפות, , אנטה ז'יז'יץ' 17 ו-8 ריבאונדים, ג'ון דיברתולומאו 10, ג'יימס נאנלי 7, דרק וויליאמס 6, ג'יילן ריינולדס 6 ו-5 ריבאונדים, קיירי תומאס 5, יפתח זיו 4, עוז בלייזר 3, אנג'לו קלויארו 2. ג'ייק כהן (09:34 דקות) שותף, אך לא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully