וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

33 שערים ב-30 משחקים: השיא המדהים של אלכסנדר מיטרוביץ'

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 10:27

חלוץ פולהאם ונבחרת סרביה שבר שיא שערים בצ'מפיונשיפ למרות שנותרו עוד 14 מחזורים לסיום: "יש מסביבי שחקנים מצוינים שמזינים אותי"

תקציר: ליברפול - לידס 0:6/ספורט1

ביום שלישי האחרון דושאן ולאחוביץ' כבש אחרי פחות מדקה בהופעת הבכורה שלו בליגת האלופות והמשיך את העונה המופלאה שלו אחרי שחורר רשתות במדי פיורנטינה. אבל תתפלאו, ולאחוביץ' הוא לא החלוץ הסרבי הכי חם כרגע. אלכסנדר מיטרוביץ' חלוצה של פולהאם כבש צמד ב-1:2 של קבוצתו אמש נגד פטרבורו והעלה את מאזנו ל-33 שערי ליגה ב-30 משחקים.

אלכסנדר מיטרוביץ' פולהאם. GettyImages
בדרך לשיא שספק אם יישבר בעתיד. אלכסנדר מיטרוביץ'/GettyImages

עד כמה מדהים הנתון הזה? מיטרוביץ' שבר שיא שערים לעונה אחת בצ'מפיונשיפ כשנותרו עוד 14 מחזורים לסיום העונה (!). השיא הקודם אגב נקבע רק בעונה שעברה, כשאיבן טוני העלה את ברנטפורד לפרמיירליג עם 31 שערי ליגה, אך הוא עשה את זה בעונה שלמה בעוד שמיטרוביץ' שיחק רק 30 משחקי ליגה העונה ובקצב הזה הוא יכול לחצות אפילו את רף 40 השערים.

מיטרוביץ', שהיה שותף בכיר גם להעפלתה של סרביה למונדיאל עם שער הניצחון מול פורטוגל, כבש 26 שערים בעונה הקודמת שלו בצ'מפיונשיפ לפני שנתיים ובזכותו פולהאם נמצאת בדרך הבטוחה בחזרה לפרמיירליג. "יש הרבה שחקנים איכותיים מסביבי בקבוצה הזו, הרבה שחקנים יצירתיים שיוצרים לי הרבה מצבים ואני צריך להודות להם", הצטנע מיטרוביץ'.

יהיה מעניין לראות עם כמה שערים מיטרוביץ' יסיים את העונה הזו, ועוד יותר מעניין יהיה לראות את השילוב בינו לבין דושאן ולאחוביץ' במונדיאל הקרוב בקטאר. מה שבטוח, חוד כזה אף הגנה לא תשמח לפגוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully