וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה מיואש מטוטנהאם ורומז על עזיבה: "אולי אני לא כל כך טוב"

טוטנהאם נכנעה לברנלי ונחלה הפסד רביעי בחמישה משחקים, קונטה נשמע שבור: "צריך הערכה מחדש. התוצאות לא משתנות. יכולתי פשוט לקחת את המשכורת שלי, אבל אני ישר מדי"

תקציר: ברנלי - טוטנהאם 0:1/ספורט1

אנטוניו קונטה כבר מיואש לחלוטין. טוטנהאם ספגה אתמול (רביעי) הפסד 1:0 לברנלי, והמאמן האיטלקי מרגיש שהוא לא מצליח להשפיע על הקבוצה. רק בסוף השבוע התרנגולים הרשימו עם ניצחון חוץ אדיר על האלופה, 2:3 על מנצ'סטר סיטי, אבל קונטה התקשה להשלים עם הנפילה שבאה כמה ימים לאחר מכן, וסבור שדרוש שינוי מהותי בקבוצה ובסגל שלה, ואף רומז שהוא עשוי לעזוב.

לדבריו, "צריכה להיעשות הערכה מחודשת ביני לבין המועדון, על הקבוצה, עליי - כי מבחינתי מתסכל מאוד להפסיד ארבע פעמים בחמשת המשחקים האחרונים. המצב די ברור, ואני מצטער עבור האוהדים, כי זה לא מגיע להם. אבל כשאתה מפסיד ארבעה משחקים מתוך חמישה, זה אומר שהמועדון חייב לעשות הערכה, לדבר כולם ביחד ולהבין מה הפתרון הנדרש".

מאמן טוטנהאם אנטוניו קונטה. רויטרס
מאמן טוטנהאם אנטוניו קונטה/רויטרס
חלוץ טוטנהאם הארי קיין. רויטרס
חלוץ טוטנהאם הארי קיין/רויטרס

קונטה נשאל האם הוא רוצה לארגן מפגש ושיחה עם השחקנים שלו או שמא עם המעסיקים שלו וההנהלה, ואמר: "השחקנים הם תמיד אותו דבר. המועדון הזה מחליף את המאמנים, אבל השחקנים אותו דבר. אבל התוצאות לא משתנות.

"אני אדם כן מדי בשביל לקבל את המצב הזה, ואין ספק שנעשה הערכה מחדש עם המועדון. זה לא טוב לאף אחד להמשיך להפסיד. אני לא יכול להשלים עם זה".

לאחר מכן המשיך והוסיף: "אולי אני לא כל כך טוב. טוטנהאם הביאה אותי כדי לשנות דברים, אבל אני אדם ישר מדי. יכולתי פשוט לקחת את המשכורת שלי, אבל אני ישר מדי.

"אני פתוח בנוגע לכל אפשרות וכל החלטה, כי אני רוצה לעזור לטוטנהאם. אני ישר מדי בשביל לעצום עיניים ולהמשיך ככה, רק להגיד - אוקיי, המשכורת שלי טובה. לא. יש לי שאיפות. אבל אולי אני לא מספיק טוב בשביל לשפר את טוטנהאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully