וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק ליונס להט בבכורה באשקלון, אבל נתניה ניצחה בהארכה

אליצור הדרומית נכנעה 94:89 לזו מהשרון, למרות 28 נקודות של הזר החדש שהוסיף גם 8 אסיסטים. דשון פרסונס הוביל את המנצחת עם 22

המחזור ה-24 בליגה הלאומית נמשך הערב (רביעי) עם קרב קריטי במאבק על הכניסה לפלייאוף, בו אליצור נתניה ניצחה בחוץ 89:94 את אליצור אשקלון בתום הארכה, והשלימה דאבל עונתי על הדרומיים. הדרמה נמשכה במשך המשחק כולו, כאשר לקראת סוף הרבע הרביעי היה נדמה שהניצחון יישאר באשקלון, אלא שג'סטין רובינסון כפה הארכה עם שלשה מכרעת ובחמש הדקות הנוספות הקבוצה שלו הייתה מדויקת יותר.

הקבוצה מהדרום נותרה במקום השמיני, עם 9 ניצחונות לעומת 13 הפסדים, בעוד נתניה מדורגת עשירית עם 10 ניצחונות ו-10 הפסדים, כלומר שני משחקים פחות מהיריבה שלה בתחרות על השגת המקום בשמינייה הראשונה בתום העונה הסדירה.

מארק ליונס, שזכה באליפות המדינה עם מכבי ראשון לציון ב-2016 והצטרף השבוע לאשקלון, הצטיין בהופעת הבכורה שלו עם 28 נקודות ו-8 אסיסטים, אבל לצערו לא הצליח להוביל את קבוצתו החדשה לניצחון.

הרבו לקלוע לאליצור אשקלון: מארק ליונס 28 ו-8 אסיסטים, סטורם וורן 25 ו-19 ריבאונדים, די ג'יי שארפ 13, דניאל רוזנבאום 12 ו-8 ריבאונדים.

הרבו לקלוע לאליצור נתניה: דשון פרסונס 22, רועי פריצקי 21, איתן בורג (3/9 לשלוש) 19, ג'סטין רובינסון 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully