וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייתם מאמינים שכוכבת "אופוריה" היא למעשה לוחמת MMA קשוחה?

עודכן לאחרונה: 23.2.2022 / 20:55

סידני סוויני חשפה בפני מעריציה את יכולותיה המרשימות באימוני אומנויות לחימה, והתברר: היא התאמנה בעבר עם רונדה ראוזי, ומתה לכסח בריונים

סידני סוויני באימוני אומנויות לחימה/אינסטגרם, sydney_sweeney

ככל שהעולם מתאהב יותר ויותר בכוכבת הסדרה "אופוריה" סידני סוויני, כך מתגלים עליה עוד ועוד דברים, ואתמול סוויני הדהימה את מעריציה עם שורה מרשימה של ביצועי אומנויות לחימה. השחקנית נראית כמו כוכבת הוליוודית טיפוסית, שפורצת בזכות תוכנית הטלוויזיה הפופולרית שלה, המראה החיצוני וכישורי המשחק המרשימים שלה. אבל מתברר שלפני שעברה ללוס אנג'לס, היא הייתה נערה אלמונית מעיירה קטנה בספוקיין, וושינגטון, שהעבירה את זמנה באימוני MMA, אומנויות לחימה מעורבות.

סוויני החלה לעסוק בספורט כשהייתה בת 14, והתחרתה בתחרות הראשונה שלה בגיל 18. מתברר שהיא הייתה קשוחה, ונאבקה מול בחורים חזקים ממנה. "בתחרות הראשונה התמודדתי מול החבר'ה בקטגוריית משקל מעליי, והגעתי למקום הראשון", סיפרה. "החבר'ה האלה כנראה אמרו אחרי שהפסידו, 'אה, לא רצינו לפגוע בה', אבל הם בהחלט ניסו. כולם התקשו מאוד מולי". עוד היא סיפרה שבעבר התאמנה עם אלופת העולם לשעבר רונדה ראוזי. "הייתי מאוד בעניין", סיפרה.

הבעיה היא שקריירת המשחק שלה מפריעה לה לעסוק ב-MMA: אסור לה להתאמן בזמן שהיא עובדת. "למרבה הצער, בחוזים עם הפקות אתה חותם על פיסת נייר קטנה שאומרת שאסור לך לעשות X, Y ו-Z, ואסור לי להתעסק בדברים האלה", היא הסבירה, אבל מאחר שכרגע סוויני לא עובדת על אף פרויקט, היא יכולה לחזור לאהבה הגדולה שלה.

וכך אתמול השחקנית שיתפה פוסט באינסטגרם ובו סרטון שמציג את כישוריה בזמן האימונים. "כמה התגעגעתי לזה", היא כתבה, בפוסט שזכה לפופולריות גדולה גם בקרב אתרי הספורט הגדולים בארה"ב. לדבריה, "אם הייתי יכולה להיכנס לזירה עם מישהו לבחירתי, הייתי רוצה לעשות את זה עם הבריונים המעצבנים מבית הספר, פשוט להוציא מולם הכל", אמרה. מוד אפאטאו, שמשחקת את אחותה בסדרה, הגיבה לה בשתי מילים על הסרטון הקשוח: "Holy shit".

  • עוד באותו נושא:
  • אופוריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully