וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על זאיון: "מנותק מהקבוצה, זה דפוס חוזר", קיירי ישוב למשחקי הבית?

עודכן לאחרונה: 23.2.2022 / 21:36

רדיק תקף את הפורוורד הפצוע, שלא שוחח עם מקולום בשבועיים שחלפו מאז הגעתו לניו אורלינס: "המינימום זה לשלוח הודעה". בניו יורק הודיעו על הכוונה לבטל את חובת החיסונים החל מחודש הבא, מה שיסלול את דרכו של גארד הנטס בחזרה לפרקט בברקליס סנטר

בן סימונס עורך אימון בכורה בברוקלין/מתוך הטוויטר של הנטס

זאיון וויליאמסון, ניו אורלינס פליקנס. Christian Petersen, GettyImages
עברו שבועיים עד שיצר קשר עם מקולום. וויליאמסון/GettyImages, Christian Petersen

מקולום אמנם אישר שביומיים האחרונים הוא שוחח עם וויליאמסון ישירות, אך חברו של זאיון לשעבר בקבוצה, ג'יי ג'יי רדיק, סיפר ב-ESPN כי מדובר בהתנהגות מדאיגה במיוחד שחוזרת על עצמה. "כשחקן בספורט קבוצתי, יש לך אחריות להיות מחויב לקבוצה בצורה מלאה", סיפר רדיק, שפרש הקיץ אחרי שבילה בניו אורלינס שנה וחצי מתוך השנתיים האחרונות שלו, "אתה צריך להשקיע בגוף שלך, בעבודה שלך ובחברים שלך לקבוצה. זו האחריות שיש, ולא ראינו את זה מזאיון וויליאמסון".

הגארד לשעבר אף חשף כי "אמרתי את זה לזאיון מול כל הקבוצה, זה אותו המצב מאז עונת הרוקי שלו. מדובר בחוסר השקעה מוחלט בחברים שלך, בארגון ובעיר. אני מבין שהוא פצוע ולא נמצא עם הקבוצה, אבל הקבוצה צירפה הרגע בטרייד את אחד מ-50 השחקנים הכי טובים בליגה, מישהו שאמור לשתף איתך פעולה, תפנה אליו ותגיד לו שלום. לשלוח הודעה למישהו שהרגע הצטרף לקבוצה שלך זה התנהגות נורמלית, המינימום שאתה יכול לעשות בשביל חבר לקבוצה. זה דפוס התנהגות שחוזר על עצמו עם זאיון פעם אחר פעם. הוא שחקן שמנותק מהקבוצה. הוא מדהים כשהוא על הפרקט, אף אחד לא יכול לעשות את מה שהוא עושה על המגרש, אבל כחבר לקבוצה, יש דפוס התנהגות מדאיג".

בנושא אחר, בניו יורק הכריזו על הכוונה לבטל החל מחודש הבא את חובת החיסונים בעיר. המשמעות היא, שכוכב ברוקלין נטס קיירי אירווינג, שמנוע מלשחק בעקבת סירובו להתחסן - יוכל לשתף פעולה עם חבריו במשחקי הבית בברקליס סנטר ולאימוני הקבוצה. ראשי עיריית ניו יורק אריק אדאמס התבטא היום במסיבת עיתונאים ואמר שהוא "לא יכול לחכות" לשנות את הנהלים בנושא החיסונים, אך דובר מטעם העירייה אמר שנכון לעכשיו החוקים וההגבלות נותרו כפי שהם.

כזכור, קיירי אירווינג הודיע לפני פתיחת העונה ב-NBA על סירובו להתחסן נגד נגיף הקורונה, והושעה עקב כך מפעילות בקבוצה. הגארד הוחזר לסגל, אך שיחק עם הקבוצה רק במשחקי החוץ בשל ההגבלות על לא מחוסנים בניו יורק. אירווינג שיחק 14 משחקים העונה עם הנטס, במהלכם קלע 24.1 נקודות למשחק, להן הוסיף 5.4 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully