וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל בית"ר ירושלים בביה"ד לעבודה: "מחפשים רוכש וישנם מגעים"

23.2.2022 / 13:20

השחקנים דורשים שהקיצוץ החד צדדי בשכרם בגובה 25 אחוז יוחזר בעתיד וייחשב לעת עתה כהלוואה, במועדון השיבו: "לא נוכל לעמוד בהתחייבויות, מי שרוצה יוכל ללכת לבית משפט". לא הושגו הבנות, דיון נוסף ייערך בשבוע הבא

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

בבית הדין לעבודה נערך הבוקר (רביעי) דיון ראשון לבקשת ארגון השחקנים, בעקבות הקיצוץ החד צדדי בשכר שחקני בית"ר ירושלים. הדיון הסתיים ללא הסכמות ובשבוע הבא הצדדים ייפגשו שוב בבית הדין לעבודה, חרף המלצת השופט שייערכו שיחות בימים הקרובים בניסיון להגיע לסיכום.

כפי שפרסמנו בוואלה! ספורט, שחקני בית"ר ירושלים מוכנים לקיצוץ של 25 אחוז משכרם בתנאי שהסכום ייחשב כהלוואה ויוחזר להם בעתיד ולא משנה מי יעמוד בראש המועדון, בין אם יהיה זה משה חוגג או אדם אחר שהקבוצה תעבור לבעלותו, אלא שהקיצוץ נעשה ללא הסכמתם ומבלי שהושגו הסכמות. יש לציין כי סכום כל הקיצוץ של השחקנים לארבעת החודשים שנותרו הוא כמיליון ש"ח.

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
"לא נתחייב על משהו שלא נוכל לעמוד בו", טוענים בבית"ר/דני מרון

יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון, שהדיון נערך לבקשתו, נכח כמצופה, בעוד מטעם בית"ר ירושלים התייצבו המנכ"ל מוני ברוש ועורך הדין רונן מוזסון, שחזרו על טענתם כי יש לדחות את בקשת השחקנים בניסיון "להציל את המועדון".

עו"ד מוזסון הסביר את תהליך ההבראה הכלכלית שעוברת הקבוצה יחד עם החלטות הדירקטוריון בו לוקח חלק משה חוגג ואמר: "לא נתחייב על משהו שלא נוכל לעמוד בו. השחקנים לא חייבים לחתום על ההסכם, מי שלא רוצה יכול ללכת לבית משפט, לנהל הליך ולקבל פסק דין".

ניר אלון הגיב על כך: "לא יכול להיות שיקצצו חד צדדית, זה גם לא חוקי תקנונית. ניהלנו מגעים עם הקבוצה לחתום על הלווואה ולסייע בתכנית ההבראה, אך המסמך שהוגש לשחקנים לא היה כזה ולכן הם לא יחתמו".

ברוש הוסיף: "כרגע עם התכנית שעשינו אנחנו נעמוד בהתחייבויות עד לסיום העונה. אנחנו מחפשים רוכש וישנם מגעים, אך לא ניתן להתחייב על כך עד לסיום העונה, אנחנו מחפשים פתרונות בכל דרך אפשרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully