וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית כפר סבא הכריז על הקמת אצטדיון חדש במקום לויטה

במסיבת עיתונאים חגיגית שנערכה בהשתתפות שלמה שרף ויצחק שום, סופר על מגרש עם כ-10,000 מקומות שייבנה ולצדו מתחם מגרשי אימון חדשים, מסחר ותעסוקה

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:2/ספורט1

עיריית כפר סבא הכריזה הבוקר (רביעי) במסיבת עיתונאים חגיגית על הקמת אצטדיון כדורגל חדש בעיר, במקומו של אצטדיון "לויטה" הוותיק שייהרס ויוחלף במגרש חדש עם כ-10,000 מקומות.

התכנון להקמת אצטדיון חדש בכפר סבא. עיריית כפר סבא, צילום מסך
אצטדיון חדש ייבנה בכפר סבא? זו לפחות התכנית/צילום מסך, עיריית כפר סבא

במסיבת העיתונאים שנערכה נכחו סגן ראש העיר דני הרוש, מחזיק תיק הספורט בעירייה אורן כהן, שאול מיטלברג מנהל רשות הספורט בעירייה, ובנוסף הגיעו שלמה שרף שהוגדר כגדול כדורגלני הפועל כפר סבא ומאמן נבחרת ישראל לשעבר, וכן יצחק שום, בעלי הפועל כפר סבא.

על פי ההודעה, עיריית כפר סבא בשיתוף מנהל מקרקעי ישראל מתחילה בתהליך תכנוני ראשוני לבניית אצטדיון בעיר. התכנית שמגובשת בימים אלה בשיתוף שני הגופים, תאפשר הריסת אצטדיון לויטה המיושן והחלפתו באצטדיון חדש בן כ-10,000 מקומות, שייבנה בסטנדרטים אירופיים גבוהים ביותר הנדרשים בליגת העל.

על פי התכנית הצפויה, מלבד אצטדיון חדיש ומשודרג יוקמו במתחם מגרשי אימון חדשים, שטחי מסחר ותעסוקה, וחניון תת קרקעי שיספק מאות מקומות חניה עבור באי האצטדיון מתחת למגרשי האימונים ואולמות ספורט. תכנית זו תתאפשר על ידי הוספה של כ-500 דירות בשטח שיפונה לצורך ייעול ומקסום מירבי של שטחי האצטדיון והחניונים. מדובר כיום בשטח של 40 דונם כשעבור האצטדיון נחוצים 25 דונם בלבד.

עיריית כפר סבא ומנהל מקרקעי ישראל מנהלים משא ומתן בימים אלה על מנת לסכם את כל פרטי העסקה הסופיים של על פי גורמים מעורים במו"מ צפויה להיסגר בשבועות הקרובים. התכנית תובא כמקובל לאישור בפני הוועדה המקומית והמחוזית לתכנון ובנייה.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
יצחק שום עם שלמה שרף במסיבת העיתונאים בה הוכרז על תכנון לבניית אצטדיון חדש בכפר סבא. דוברות עיריית כפר סבא,
"סוף סוף בונים אצטדיון". שרף ושום במסיבת העיתונאים/דוברות עיריית כפר סבא

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער אמר: "לעיר עם קבוצה כה ראויה בליגת העל, מגיע אצטדיון ראוי. מיום כניסתי לתפקיד לפני 3 שנים, הבטחתי שנקים אצטדיון ראוי בעיר כפר סבא והיום החלום מתחיל להתהוות, זהו צעד חשוב להמשך הפרויקט."

שלמה שרף הוסיף: "אני מברך את ראש העיר רפי סער על היוזמה החשובה. מדובר בבשורה אמתית לתושבים, סוף סוף בונים כאן אצטדיון. כעת יוכלו השחקנים המצויינים שלנו ששיחקו באצטדיונים אחרים, לשחק באצטדיון הבית העירוני שלהם, שייבנה לתפארת העיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully