וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחסות ההסלמה באוקראינה: מכבי ראשון לציון סיכמה עם ארצ'י גודווין

השוטינג גארד בן ה-27 רוצה לעזוב מיידית את בודיבלניק קייב ומחכה לאישור סופי כדי להצטרף לנועלת הטבלה, שתצטרך להכריע האם להישאר עם שישה זרים

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 59:64/ספורט1

מהלך מסקרן בחסות ההסלמה באוקראינה: מכבי ראשון לציון סיכמה היום (רביעי) עם השוטינג גארד ארצ'י גודווין את תנאיו, והוא יצטרף לקבוצה בכפוף לאישור מבודיבלניק קייב, קבוצתו הנוכחית אותה הוא מעוניין לעזוב מיידית לאור המצב הביטחוני במדינה.

לגודווין (1.96, 27) יש רזומה מעניין. הוא נבחר בסיבוב הראשון של דראפט 2013 על ידי אוקלהומה סיטי (בחירה 29), אבל הזכויות עליו הועברו מיד לפיניקס, במדיה שיחק שלוש שנים. גודווין עבר גם בניו אורלינס ובברוקלין ובסך הכל השלים 153 הופעות על פני חמש עונות ב-NBA עם ממוצעים של 6.2 נקודות ו-2 ריבאונדים למשחק. בשנים האחרונות הוא מדלג בין ליגות מחוץ לארצות הברית, ובין היתר שיחק בסין, טורקיה, אולם הגרמנית, לבלואה מטרופוליטנס הצרפתית ולאחרונה כאמור בודיבלניק האוקראינית.

ארצ'י גודווין במדי ברוקלין נטס. Dylan Buell, GettyImages
מסלול קריירה מיוחד. גודווין/GettyImages, Dylan Buell

בעיר היין מחכים לשחרור של גודווין על מנת להשלים את העסקה, ומקווים שהעובדה שממילא הגיע לאוקראינה לפני מספר חודשים כמחליף זמני לג'יאן קלאוול הפצוע, תסייע בשחרורו. אם הוא אכן יצורף, בקבוצה יצטרכו לקבל החלטה אם להישאר עם שישה זרים או לחתוך את אחד מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully