וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "ההחלטה לעזוב את מכבי תל אביב לטובת ווטפורד לא הייתה טובה"

הסרבי מכה על חטא: "הסכמתי להצעה כי ידעתי כמה קשה לעבור מישראל לאנגליה. היום אני מבין ששגיתי, הבעלים לא עמד בהבטחות שלו"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על הפועל חיפה/ספורט1

ולאדן איביץ' ממשיך לשבת בבית ולהמתין להצעה הנכונה שתגרום לו לחזור לו לעמוד על הקווים. אם לשפוט על פי דברים שאמר אתמול (שלישי) בריאיון לתקשורת הסרבית, הוא הפיק לא מעט לקחים מהקדנציה האחרונה והמתסכלת שלו בווטפורד, הקבוצה הגיע אחרי שעזב את מכבי תל אביב בקיץ 2020.

"בדיעבד, ההחלטה לעזוב את מכבי תל אביב ולחתום בווטפורד לא הייתה טובה", סיפר. "די מהר הבנתי באנגליה שאני נמצא בקבוצה עם אווירה בעייתית וקשה מאוד עבור המאמן. כולם יודעים מה קרה שם, וכמה מאמנים התחלפו שם. מצד אחד הוקסמתי מהאתגר שחיכה לי, כי לעבור מישראל לאנגליה זה לא קל. לא שיחקתי ולא אימנתי באנגליה לפני כן, והאפשרות לעבוד שם הייתה הסיבה שהסכמתי להצעה. ידעתי שהחליפו ארבעה מאמנים תוך פחות משנה לפני שהגעתי, אבל היו דברים שאני והבעלים הסכמנו עליהם, שאחר כך לא כובדו. זה מה שגרם לפרידה".

מאמן ווטפורד, ולאדן איביץ'. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
היום הוא מבין שטעה. איביץ' בווטפורד/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

איביץ' המשיך והסביר מדוע תנאי הפתיחה לא עזרו לו להצליח, כולל התפרצות קורונה ששיבשה את ההכנה של הקבוצה לעונה, אבל טען ש"זו עדין הייתה חוויה גדולה לאמן בליגה כזו. מבחינתי, הצ'מפיונשיפ היא אולי הליגה השישית בטיבה בעולם. הרמה שם מאוד גבוהה".

כמו כן, איביץ' סיפר על ה"עימות" בינו לבין כוכב הקבוצה דאז, טרוי דיני. "לא התעמתתי עם אף אחד, למען האמת. הדבר היחיד שאני דורש מהשחקנים שלי זה להיות מקצוענים ולשמור על משמעת ועל התנהלות ברמה מסוימת. כשמישהו מפר את התנאי הזה, אני זה שחייב להגיב. לא מעניינים אותי שמות, אני מכבד את כל השחקנים שלי באותה מידה, בין אם הם צעירים או ותיקים. יש דברים שאני בתור מאמן, פשוט לא יכול להבליג עליהם, אבל הדרישות שלי נורמליות לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully