וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב מנסה להחתים את ג'ורג' קינג לפני סגירת החלון ביורוליג

ביוון טוענים שהצהובים הגישו הצעה לסווינגמן שמשחק בקבוצת הג'י ליג של הקליפרס, אך הסיכוי שהמהלך יושלם בשעות שנותרו לנעילת החלון נמוך

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 59:64/ספורט1

האם מכבי תל אביב מנסה להחתים שחקן נוסף רגע לפני סגירת החלון ביורוליג? באתר היווני "TotalBasket" טוענים הבוקר (רביעי) שהצהובים הגישו הצעה לסווינגמן ג'ורג' קינג (1.98, 28), שחקן אגווה קליינטה, קבוצת הג'י ליג של לוס אנג'לס קליפרס, בניסיון לצרפו עד סגירת החלון היום בשעות הערב.

המועד האחרון לרישום שחקנים חדשים למפעל יהיה כאמור מחר, וביוון מעריכים שמפאת קוצר הזמן, ההיתכנות שהמהלך יושלם נמוכה. מכבי תל אביב תוכל להחתים את קינג גם אחרי המועד המדובר ולהשתמש בו במשחקי ליגת העל, אבל אם תעשה זאת, הוא יהיה הזר ה-10 שהקבוצה רושמת העונה למסגרת המקומית, ובכך תסתיים המכסה שלה לעונה זו.

ג'ורג' קינג במדי לוס אנג'לס קליפרס. Ronald Martinez, GettyImages
יחתימו עוד שחקן בעמדות 2-3? ג'ורג' קינג/GettyImages, Ronald Martinez

אמיתות הדיווח לא ברורה, בין היתר משום שרק בחודש שעבר החתימו הצהובים את קיירי תומאס, שחקן שעל הנייר מחזיק בתכונות דומות. כמו תומאס, גם קינג נחשב לשחקן הגנה מוצלח עם יכולות התקפיות מוגבלות, שכוללות בעיקר קליעה טובה מבחוץ.

קינג רשם העונה 25 הופעות במדי אגווה קליינטה והעמיד ממוצעים של 12.8 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק. מדובר בבוגר מכללת קולורדו שנבחר בסיבוב השני של דראפט 2018 על ידי פיניקס (בחירה 59), ומאז עבר לא מעט תחנות. בין היתר נמנה קינג על הסגל של פיניקס סאנס ודאלאס מאבריקס, אבל שותף ב-5 משחקי NBA בלבד. במהלך השנים הוא צבר ניסיון אירופי לא מבוטל, אחרי ששיחק בטרנטו (5.4 נקודות ו-2.4 ריבאונדים בממוצע), זיילונה גורה (8.2 נקודות ו-4.8 ריבאונדים) וקמניץ, שהייתה התחנה האחרונה שלו ביבשת הישנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully