וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובאצ'יץ' וזייש בספק לגמר גביע הליגה, טוכל: "לוקאקו היה צריך מנוחה"

הקשרים נפצעו ב-0:2 על ליל, מאמן צ'לסי: "חבל שלא החלפתי את קובאצ'יץ' במחצית. אנחנו מתקשים קצת בהבקעה". וגם: שיא אנגלי חדש

צ'לסי עשתה את שלה עם 0:2 מול ליל במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות, אבל למפגש הערב (שלישי) עשויות להיות השלכות על גמר גביע הליגה מול ליברפול ביום ראשון. הקשר הקרואטי מתאו קובאצ'יץ' נאלץ לצאת בדקה ה-50 בעקבות פציעה ובחלוף 10 דקות איבדה אלופת אירופה גם את חכים זייש, שכבש בשלושת מחזורי הליגה האחרונים ואחז את הקרסול הפגוע. באנגליה כבר דיווח כי השניים בספק לקרב על התואר בוומבלי בעוד חמישה ימים.

רומלו לוקאקו כלל לא שותף ועליו אמר תומאס טוכל עוד לפני המשחק: "הרגשתי שהוא קצת עייף. הוא נראה מעט מותש לאחרונה וצריך לקחת בחשבון שהוא שיחק הרבה מאוד".

חכים זייש שחקן צ'לסי יוצא לקבל טיפול. רויטרס
דווקא אחרי רצף הבקעות בליגה. חכים זייש הפצוע/רויטרס

המספרים

* צ'לסי היא הקבוצה האנגלית הראשונה בהיסטוריה שהשיגה חמישה ניצחונות רצופים עם שער נקי בליגת/גביע האלופות.

* צ'לסי בלתי מנוצחת ב-16 משחקי הבית האחרונים שלה בכל המסגרות: 11 ניצחונות וחמש תוצאות תיקו.

* השער של קאי האברץ היה הרביעי העונה של צ'לסי מכדור קרן - יותר מכל קבוצה אחרת בליגת האלופות.

* כריסטיאן פוליסיץ' כבש לראשונה בסטמפורד ברידג' במסגרת ליגת האלופות. שלושת השערים הקודמים שלו היו בחוץ.

* אנגולו קאנטה בישל שלושה שערים בששת המשחקים האחרונים בהם פתח בכל המסגרות.

* טיאגו סילבה חטף 12 כדורים הערב וקבע שיא אישי בליגת האלופות, בגיל 37 ובמשחקו ה-94 במפעל.

* מאז תחילת העונה הקודמת, צ'לסי שמרה על שער נקי ב-14 משחקים במסגרת ליגת האלופות. גם כאן, יותר מכל קבוצה אחרת בתקופה הזו.

* בכלל, אדואר מנדי עם ממוצע המשחקים ללא ספיגה הגבוה בהיסטוריה של ליגת האלופות (מבין שוערים שפתחו בחמישה משחקים ומעלה). הוא פתח 18 פעמים ושמר על שער נקי ב-14 משחקים - 78 אחוזי הצלחה.

טיאגו סילבה שחקן צ'לסי. רויטרס
רק משתבח. טיאגו סילבה/רויטרס

התגובות

תומאס טוכל, מאמן צ'לסי: "זו תוצאה טובה. אין כבר שערי חוץ, אז זה לא טוב כמו בעבר, אבל בכל זאת עשינו את שלנו במחצית הראשונה מול קבוצה חזקה ומאוד ממושמעת. היינו יציבים, לא אפשרנו להם להגיע למצבים וזה היה המפתח. זו התחלה טובה מאוד. אנחנו קצת מתקשים בהבקעת שערים, יכולנו להשיג את השלישי. תמיד אפשר יותר, אבל היום הפוקוס היה על המאמץ. המשכנו ללחוץ גבוה ולשחק בצורה אינטנסיבית. אני שמח שקאי כבש אחרי קרן ופולי עשה את זה בהתקפת מעבר. לוקאקו? הוא היה צריך קצת מנוחה. אני מצטער שלא החלפתי את קובאצ'יץ' כבר בהפסקה. אני לא בטוח גם לגבי כשירותו של זייש לגמר".

קאי האברץ, כובש השער הראשון: "ידענו שיהיה קשה, ליל משחקת כדורגל טוב. עברנו את המחצית הראשונה ונצטרך לשחק כך גם בגומלין. אני תמיד נותן את כל כולי ולפעמים יש לי יותר מזל ואני כובש את השערים במשחקים מכריעים. אני עוזר כל עוד אני יכול. היום הייתי החלוץ, אבל אני נהנה בכל עמדה בה אני משחק. הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו והפנים לגמר ביום ראשון. זה מטורף, יש לנו הזדמנות לזכות בעוד תואר ונקווה שנעשה את זה".

אנגולו קאנטה, מבשל השער השני: "זה לא היה משחק קל. התחלנו טוב והגענו למצבים עוד לפני השער הראשון. ליל הגיבה כמו שצריך והצליחה להלחיץ אותנו קצת, אבל השער השני במחצית השנייה הרגיע אותנו. אני מקווה שנוכל להשלים את העבודה בגומלין. יש לנו הרבה משחקים, אבל אי אפשר להתלונן. זו זכות להשתתף בהרבה מסגרות. יש לנו ספסל ארוך וכל אחד תורם את חלקו עבור הקבוצה".

טוכל מחפש את המסטיק

ז'וזה פונטה, הקפטן הפורטוגלי של ליל: "ברמה הזאת אתה צריך להיות יותר אגרסיבי, יותר מסוכן, יותר יעיל כשאתה מגיע למצבים. צ'לסי לא החמיצה את ההזדמנויות שלה, ככה זה ברמה הזאת. אבל מבחינת הופעה, הראינו שאנחנו מסוגלים לתת פייט. נתכונן לגומלין כדי לעשות תוצאה טובה יותר בבית. צ'לסי זו אלופת העולם, לא קל לשחק נגדה, אבל אפשר להפתיע. חבל על השער השני".

החלוץ ג'ונתן דייויד הוסיף: "הייתה חסרה לנו איכות בשליש האחרון. זה לא משהו אופייני לנו, אבל במשחקים האחרונים זה חוזר על עצמו. אנחנו צריכים לשפר את העניין הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully