וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיילבון הפתיעה את הוד השרון והתקרבה להשגת המקום הרביעי

0:3 של עיילבון במשחק החוץ סייע לה להתבסס במקום הרביעי לקראת הפלייאוף, מכבי אשדוד הבטיחה את מקומה בזכות ניצחון על רחובות

חמישה משחקים נערכו הערב (שלישי) בליגת העל בכדורעף, כאשר במשחק המרכזי ניצחה מ.ס. עיילבון את מכבי הוד השרון ודחתה למחזור האחרון את ההכרעה באשר לזהות המדורגת רביעית. בבית התחתון הבטיחה מכבי אשדוד את המקום בפלייאוף בזכות ניצחון על הפועל רחובות.

seperator

בית עליון

הפועל עירוני קרית אתא - הפועל כפר סבא 3:0 (25:23, 25:15, 26:24)

אחרי הניצחון על מטה אשר בשבוע שעבר, כפר סבא המשיכה להרשים לקראת הפלייאוף, אליו תגיע מהמקום השלישי. קרית אתא עדיין יכולה לתפוס את המקום החמישי, אחרי משחק בו הצליחה למתוח את יריבתה בשתי מערכות, אבל לא מעבר. הרשקו (18 נקודות) ואוקסונוביץ' (12) הצטיינו בכפר סבא, ובקרית אתא היו אלה זומטי ווסילנקו (15 כל אחד).

מכבי מוסינזון הוד השרון - מ.ס. עיילבון 3:0 (26:24, 25:20, 25:23)

משחק שקול מאוד, כולל שובר-שוויון במערכה האחרונה, אבל בסופו של דבר עיילבון עשתה צעד חשוב לקראת התבססות במקום הרביעי על חשבון הוד השרון, אותה היא מקדימה כעת בשתי נקודות. בשבוע הבא תתמודד הוד השרון מול קרית אתא שעוד יכולה לקחת לה את המקום החמישי.

שחקני מ.ס. עיילבון כדורעף. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
ניצחון חשוב. מ.ס. עיילבון/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

בית תחתון

מכבי אשדוד - הפועל רחובות 0:3 (16:25, 17:25, 17:25)

המארחת הבטיחה את מקומה בפלייאוף בסיום שלב הבתים וכעת נותר לה רק להיאבק על המקום הראשון בבית התחתון, רחובות מצד שני איבדה סיכוי לזכות באחד משני המקומות הראשונים ויכולה להתנחם בעונה ראשונה טובה בליגת העל. קודרשוב עם 19 נקודות וקבלנקה עם 18 הצטיינו באשדוד, אלפונסו עם 9 אצל רחובות.

ק.ק תל אביב - הפועל המעפיל/עמק חפר/מנשה 3:0 (25:18, 25:16,25:11)

ניצחון חשוב למעפיל שעושה צעד קדימה לעבר השגת אחד משני המקומות הראשונים בבית התחתון, ואחרי פתיחת עונה פחות טובה מצידה עושה רושם שהקבוצה במגמת שיפור בדיוק בזמן.

הפועל ירושלים - נבחרת האקדמיה 0:3 (22:25, 23:25, 22:25)

ניצחון חשוב לירושלים שמתקרבת מאוד להפועל המעפיל שבמקום השני בבית, אלא שלירושלים יש משחק עודף והיא עדיין במצב נחות בקרב על כניסה לפלייאוף.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully