וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרושתו של קאניג'ה מאשימה אותו באונס: "אהרוג אותך, בת ז**ה"

חלוץ העבר של נבחרת ארגנטינה הסתבך: גרושתו מריאנה נאניס העידה כי תקף אותה מינית במאי 2018, חבט בפניה ואיים לרצוח אותה

היחסים הסוערים בין כדורגלן העבר קלאודיו קאניג'ה לגרושתו מריאנה נאניס ממשיכים לפרנס את מדורי הרכילות בארגנטינה, וכעת מאיימים לגלוש גם למדורי הפלילים. על פי פרסום של "אינפובאה", נאניס מאשימה את החלוץ המפורסם, עמו הביאה שלושה ילדים במערכת יחסים שנמשכה כ-30 שנה, בתקיפה מינית שהתרחשה לפני הגירושים הרשמיים שלהם ב-2018.

בכתב החשדות נגד קאניג'ה נטען כי ב-5 במאי 2018, לאחר שהשניים היו יחד בחתונה, הוא ניסה לקיים יחסי מין עם אשתו דאז, אבל היא סירבה והוא אמר "אני הולך להרוג אותך, בת של ז**ה" ואז חבט בפניה. לאחר מכן, בדרך למלון הדירות בו שכנו, קאניג'ה "נהג במהירות גבוהה תוך כדי ויכוח עם נאניס ושוב הכה אותה". עם הגעתם לדירה, קאניג'ה "עלה על נאניס והחדיר את איבר מינו לתוכה, בניגוד לרצונה".

קלאודיו קאניג'ה נבחרת ארגנטינה לפני בנז'מן מאסינג נבחרת קמרון, משחק הפתיחה של הגביע העולמי 1990. GettyImages
קלאודיו קאניג'ה במונדיאל 1990/GettyImages

נאניס איימה אז להתלונן ובעלה צחק ואמר לה כי יש לו חבר שהוא מפקד במשטרה: "אם תצאי מהדלת הזו, אני אשלח מישהו להרוג אותך. את לא עוזבת אותי כאן".

היא בכל זאת מסרה את עדותה וגובתה על ידי כמה חברות ובני משפחה שהיו עדי ראייה לחלק מהאירועים. אחת מחברותיה סיפרה כי נאניס התקשרה אליה למחרת "מהשירותים, כשהיא בדיכאון ובבכי אחרי התמוטטות עצבים" וטענה כי נאנסה. אותה חברה הגיעה למלון כדי לסייע לנאניס ומצאה אותה "עם חבלות בידיים וברגליים", ובנוסף טענה כי במקרים רבים חלוץ העבר כינה את רעייתו "שמנה" וגם "אישה מחורבנת". גם אחיה העיד כי "קלאודיו הכה אותה כמה וכמה פעמים".

על פי בדיקה שנערכה אז לנאניס בעקבות תלונתה, לא נמצאו ראיות לפגיעה מינית, אבל לתובע הוגש דיווח על מקרים קודמים של אלימות בין בני הזוג. כעת קאניג'ה נדרש להתייצב לדיון בזום ב-22 במרץ ובו יוכל לראשונה להשמיע את גרסתו. התובע הבהיר: "אין צילומים או הקלטות שיכולים להעיד על מה שקרה, אבל יש לנו את הסיפור של הקורבן ואת העדה".

קאניג'ה בן ה-55, שזכור בעיקר משיתוף הפעולה עם דייגו מראדונה בנבחרת ארגנטינה ומהשערים שכבש במונדיאל 1990 לרשת ברזיל בשמינית הגמר ולרשת איטליה בחצי הגמר, רשם 50 הופעות במדי האלביסלסטה, כבש 16 שערים והיה שותף לזכייה בקופה אמריקה 1991. הוא זכה בתארים גם עם ריבר פלייט, שיחק בוורונה, אטאלנטה, רומא ובנפיקה, ואחרי פרשיות הסמים שלו חזר לארגנטינה ולבש את מדי בוקה ג'וניורס. בשלהי הקריירה שיחק בריינג'רס הסקוטית ואת הפרישה ערך בליגה הקטארית ב-2004.

לפני כשנתיים וחצי, כאשר מדורי הרכילות דיווחו על רומן בין כוכב העבר לבין עיתונאית צעירה, נאניס הגיבה ואמרה: "הוא פשוט מבלה עם ז**ה מסוממת שמספקת לו סמים ובסוף שניהם יגמרו בכלא". לאחר מכן הוסיפה: "קלאודיו גרם לי להפלה כשהיה מסומם. הוא הרג את הילד שלי כשהייתי בחודש השלישי להריון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully