וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן כהן שיחק 24 דקות, פיזה לא הצליחה לנצח את פארמה

שחקן הכנף הישראלי שותף כמחליף ב-0:0 מול היורדת המאכזבת שחסרה את בופון והציגה בין הקורות את טורק בן ה-18. עמית ביטון חתם רשמית בברואה הבולגרית

תקציר: כל שערי השבת מהליגה האנגלית, המחזור ה-26 (20 בפברואר)/ספורט1

יונתן כהן שיחק הערב (שלישי) 24 דקות כמחליף ולא הצליח לעזור לפיזה לנצח את פארמה, כשהשתיים סיימו ב-0:0 את המשחק במסגרת המחזור ה-25 בסרייה B. פארמה המאכזבת, שנמצאת במקום ה-14 וקרובה יותר לפלייאוף נגד הירידה מאשר לפלייאוף העלייה, הגיעה ללא ג'אנלואיג'י בופון הפצוע ומחליפו סימונה קולומבי, ולרשות המאמן ג'וזפה יאקיני עמדו שלושה שוערים בני 18, 18 ו-17. מביניהם נבחר הסלובני מרטין טורק, ששמר על שער נקי בהופעת הבכורה שלו. פיזה במקום השלישי ועם תיקו חמישי בששת המחזורים האחרונים, אבל עם כמות נקודות זהה לקרמונזה ולצ'ה שמחזיקות כרגע בכרטיסים האוטומטיים לסרייה A.

* עמית ביטון הוצג היום רשמית כשחקנה החדש של ברואה מהליגה הבולגרית. הבלם בן ה-25, אקס הפועל באר שבע ששיחק גם בהפועל תל אביב, הפועל עכו, מ.ס. אשדוד ובני יהודה, חובר לקווין טאפוקו בקבוצה מהמקום השביעי בבולגריה ויוכל לערוך את הבכורה מול בוטב פלובדיב ביום שבת.

* אמיר ריאן, הקשר הישראלי בן ה-19 ששיחק בקבוצת הנוער של מכבי פתח תקוה וערך לפני שלושה ימים את הבכורה שלו במדי פרדוביצה מהליגה הצ'כית, נותר הפעם על הספסל ב-0:0 הביתי מול סלובצקו. קבוצתו נותרה במקום הלפני אחרון עם 19 נקודות מ-21 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully