וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולסה עשוי לפתוח נגד פ.ס.וו, סה ונחמיאס יהיו כשירים?

22.2.2022 / 13:00

ההכנות לגומלין נגד פ.ס.וו בעיצומן (חמישי, 19:45, ספורט4). אחרי שבלט נגד הפועל חיפה, גולסה עשוי לקבל את המפתחות במרכז המגרש. שני הבלמים סוחבים פציעות קלות, באיזו עמדה יתופקד בלטקסה?

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על הפועל חיפה/ספורט1

אייל גולסה מועמד לפתוח בהרכב מכבי תל אביב מחרתיים (חמישי, 19:45, ספורט4) במשחק הגומלין מול פ.ס.וו אינדהובן. מעיניו של מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' לא נעלמו הדקות הטובות של גולסה מהרגע שנכנס כמחליף שלשום מול הפועל חיפה והוא עשוי לזכות באשראי מהסרבי ולעלות ב-11, גם בשל העובדה שעדן שמיר חלה בקורונה ועדיין לא ברור אם יהיה כשיר בריאותית.

שמיר ואנריק סבוריט שנמצאו מאומתים בבדיקה שנערכה להם ביום שישי עם הגעת הקבוצה לארץ, עשויים להיות זמינים אבל קרסטאיץ' יצטרך עוד לחשוב האם הוא נותן להם לשחק, בהנחה שהם יתגברו בקלות על הקורונה.

אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
יכולת טובה בראשון. גולסה/אריאל שלום

על אף הרצון של קרסטאיץ' להנחיל DNA התקפי למכבי תל אביב ואפילו שהוא מדבר על לקיחת סיכונים, ברור למאמן שההפקרות שהייתה במשחק ההגנה מול הפועל חיפה עלולה להוביל לספיגת שערים מול ההולנדים וחיסול הסיכוי להפתעה גדולה. לצד דן גלזר צריך המאמן עוד קשר עם יכולות הגנתיות, כך שגולסה עשוי לקבל את חולצת ההרכב אחרי הרבה מאוד זמן שלא זכה לקרדיט ממאמנו.

שחקן נוסף שעשוי לפתוח מול פ.ס.וו הוא מתן בלטקסה שנכנס מצוין כמחליף בהפסקת המשחק שלשום, והיה מעורב בשני השערים שכבשה מכבי תל אביב. בלטקסה פתח במשחק הראשון בהולנד בעמדת המגן השמאלי וקרסטאיץ' שוקל הצבתו מחרתיים כבלם או שוב כמגן שמאלי.

בתוך כך בקבוצה עוקבים אחרי מצבם של עידן נחמיאס וז'וזואה סה שנפצעו קלות מול הפועל חיפה ונראה כי מדובר בפציעות לא חמורות מדי, כך שהם עשויים לעמוד לרשות המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully